וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: שרון מימר ואלי כהן המועמדים המובילים למשרת המאמן

3.1.2016 / 18:17

בקבוצה רוצים את עוזר מאמן הפועל באר שבע, אך מחכים להסכמתה של אלונה ברקת. אם הבעלים לא תסכים לשחרר את מימר, הירוקים יפנו לאלי כהן. שחם: "מקווה לסגור עם מאמן תוך 48 שעות"

one

שרון מימר ואלי כהן הם המועמדים המובילים להחליף את פליקס נעים בהפועל כפר סבא. בכפר סבא רוצים את מימר, עוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע, אבל מאחר שמדובר במאמן עובד תחת חוזה, הם זקוקים להסכמת אלונה ברקת והפועל באר שבע. בכפר סבא לא מתכוונים לפעול מאחורי הגב של באר שבע, אלא לעשות את הדברים רק בצורה שקופה ותחת הסכמה מלאה של הטוענת לכתר.

אם הקבוצה מבירת הנגב לא תסכים לשחרר את מימר או שהמאמן יעדיף להישאר בצמרת כעוזר מאמן ולא לבוא לקבוצת תחתית כמאמן ראשי, ההעדפה תהיה לאלי כהן שסיים באחרונה את דרכו בבני סכנין. מבין שלל המאמנים הפנויים בשוק, כהן הוא המוביל וקיימת הערכה גדולה במועדון אליו. הבחירה במאמן הבא תהיה של הבעלים סתיו שחם, אבל מי שמושך בחוטים הוא המנכ"ל רובי רגב שצבר יותר נסיון משל הבעלים שהוא יחסית חדש בכדורגל. שחם אמר: "אני מקווה לסגור עם מאמן תוך 48 שעות. עד יום שלישי חייב להיות לנו מאמן כי אנחנו רוצים להתכונן היטב למשחק הבא מול בית"ר ירושלים".

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יגיע לכפר סבא? אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully