וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' עלתה בקושי, מארסיי בפנדלים, עשירייה למונאקו

זלאטן מנע מהאלופה מבוכה עם 0:1 על ווסקהל מהליגה הרביעית. מנדנדה עצר שלושה פנדלים ב-1:3 של מארסיי על קון, טראורה כבש רביעייה והורחק ב-2:10 של מונאקו מול קבוצת חובבים

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
בקושי. זלאטן איברהימוביץ'/AP

הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי נמשך היום (ראשון) עם ניצחון דחוק של האלופה פריס סן ז'רמן על יריבה מהליגה הרביעית. מונאקו הבקיעה עשירייה, ליון טיילה, בורדו ניצחה רק בדקה ה-90, לוריין חיכתה להארכה וסנט אטיין עשתה זאת רק בפנדלים. בקרב על טהרת הליגה הראשונה, מארסיי ניצחה בפנדלים את קון.

ווסקהל - פריס סן ז'רמן 1:0

המדורגת שלישית בליגה הרביעית הצליחה למתוח את השליטה הבלתי מעורערת של הכדורגל הצרפתי, אבל בסופו של דבר נכנעה לה. ווסקהל החזיקה מעמד במחצית הראשונה למרות הזדמנויות של זלאטן איברהימוביץ' והצעיר ז'אן קווין אוגוסטן, אך בדקה ה-61 יציאה לא טובה של השוער רומן סמסון אפשרה לזלאטן להמשיך בנגיחה פנימה את ההרמה של מרקו וראטי. האלופה ומחזיקת הגביע ממשיכה הלאה למרות יכולת איומה.

מונאקו - סן ז'אן בוליו 2:10

לאסינה טראורה כבש רביעייה תוך 25 דקות (21, 31, 33 ו-45) אבל הורחק בהפסקה יחד עם שחקן יריב וראה את חבריו מגיעים ל-10 שערים בלעדיו מול קבוצת החובבים שקפצה לביקור היסטורי בסטאד לואי השני. אנדראה ראג'י (29), פארס בהלולי (47), פאביניו (52 ו-86 בפנדלים), הלדר קוסטה (54) ומריו פשאליץ' (80) הוסיפו.

לימוז' - ליון 7:0

לא רק קבוצת כדורסל יש בלימוז'. קבוצת הכדורגל מהליגה החמישית העבירה את יום החג שלה לאצטדיון שכן ומכרה 12 אלף כרטיסים, אבל סגנית האלופה, עם המאמן החדש ברונו ז'נסיו, לא נתנה לה אפילו לחלום על סנסציה. מקסוול קורנה הצעיר כבש אחרי שלוש דקות והשלים צמד בדקה ה-37, לפני שקלודיו בובו (50), ראשיד גזל (57 ו-61), סרג'י דארדר (71) וקורנטן טוליסו (76) הצטרפו לחגיגת השערים של ליון.

קון - מארסיי 0:0 (3:1 בפנדלים)

סטיב מנדנדה היה הגיבור הגדול של מארסיי, כשאחרי 120 דקות נטולות שערים הוא הצליח לעצור שלושה פנדלים של קון בדו קרב מהנקודה הלבנה ולקח את קבוצתו לשלב הבא. מארסיי, ששיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של קארים רקיק, עלתה עם פנדלים מדויקים של לסאנה דיארה, רולאנדו ומישי בטשואיי.

פרז'וס סן רפאל - בורדו 3:2

נועלת טבלת הליגה השלישית הובילה פעמיים מצמד של גרגורי ז'נדרה (32 ו-54), אבל שייק דיאבטה ענה עם צמד משלו (36 ו-76) ודייגו רולאן מנע מבורדו להיגרר להארכה עם שער דרמטי בתוספת הזמן.

ראון ל'טאפ - סנט אטיין 1:1 (4:3 בפנדלים)

הקבוצה מהליגה החמישית הצליחה לגרור את סנט אטיין עד להכרעה מהנקודה הלבנה, אבל שם לא ניצלה שתי בעיטות של היריבה לקורה ונעצרה אצל סטפן רופייה, שהדף את הפנדל המכריע ומיהר להתגרות בשחקן שהחמיץ כשצעק לעברו: "ליצן, לך הביתה. אל תשכח לראות אותי בליגה האירופית בימי חמישי". לפני כן, ניל מופה העלה ליתרון בדקה ה-23 וז'ונתן קלאוס איזן עבור ראון ל'טאפ בדקה ה-50.

משחקים נוספים:

אמיין (ליגה 4) - ליל 1:0

שנטילי (חובבים) - גנגאן 4:0

אפרניי (ליגה 5) - מונפלייה 1:0

לוריין - טור (ליגה 2) 2:3 בהארכה

סרגמין (ליגה 5) - ולנסיין (ליגה 2) 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully