וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: מלקולם לי שוחרר אחרי שבועיים של מבחנים

3.1.2016 / 13:28

הגארד האמריקאי שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים לא יחליף את קמרון ג'ונס לאחר שבצוות המקצועי לא היו בטוחים אם הוא מסוגל לשדרג את הסגל. אכזבה בקבוצה מהתבוסה הקשה להפועל ירושלים

one

עירוני נס ציונה הודיעה היום (ראשון) לגארד האמריקאי מלקולם לי שנבחן בשורותיה בשבועיים האחרונים כי הוא משוחרר. הכתומים שקלו לצרף את לי במקומו של קמרון ג'ונס המאכזב, אך לאחר שבועיים של אימונים הצוות המקצועי לא היה בטוח כי לי הוא השחקן שישדרג את הסגל, ובנס ציונה החליטו שלא לקחת צ'אנס ולבזבז חילוף נוסף בסגל.

לי נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורסל התיכונים בארה"ב, ושיחק שלוש שנים במכללת UCLA ביחד עם שחקנה לשעבר של נס ציונה, טיילר האניקאט. בניגוד לעצתם שך אנשי מקצוע רבים, הוא החליט לצאת לדראפט 2011, שם נבחר במקום ה-43 על ידי שיקגו בולס. לי נשלח בטרייד למינסוטה עוד בליל הדראפט, וזכה באופן מפתיע לחוזה מובטח לשלוש שנים במדי הזאבים. הוא פספס את פתיחת עונת 2011-12 בשל גדילה לא צפויה של עצם בברכו וקרע במיניסקוס בברכו השמאלית. במרץ 2012 ערך את הבכורNBA ושיחק 19 משחקים במדי מינסוטה.

מלקולם לי במדי מינסוטה טימברוולבס בשנת 2012. AP
נס ציונה תחפש זר אחר. לי/AP

לאחר שפספס את מחנה האימון של קדם העונה בשל פציעה במפשעה, החל לי את עונת 2012-13 בצורה טובה יותר ואף פתח ב-12 משחקים במדי מינסוטה, בהם רשם שיא קריירה של 10 נקודות. אלא שהפציעות שוב קטעו את ההתקדמות שלו והוא נאלץ לעבור שני ניתוחים, אחד בברך ואחד בירך. בקיץ 2013 נשלח בטרייד לפיניקס, אך בשל בעיות בשריר הארבע ראשי לא התאמן, ונשלח באוקטובר בטרייד נוסף, הפעם לוושינגטון, ממנה שוחרר מספר ימים לאחר מכן. בתחילת העונה שעברה חתם לי בפילדלפיה אך שוחרר לפני תחילת העונה וזכה לחוזה בדלאוור מליגת הפיתוח. את העונה שעברה סיים במדי גראנד ראפידס ורשם במדיה 8.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים.

בקבוצה לקחו בצורה קשה מאוד את התבוסה להפועל ירושלים ביום חמישי, 109:77, כשכבר ביום שישי ערך המאמן עופר ברקוביץ' אימון בו העיר לשחקנים על היכולת שלהם ועל חוסר האגרסיביות שהפגינו. הכתומים ישחקו ביום שלישי נגד בני הרצליה בחוץ, וביום ראשון הבא יתארחו בזיסמן אצל הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully