וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לישראל: אדם אריאל מתקרב להפועל חולון

3.1.2016 / 12:19

הגארד (21, 1.92) ששייך להפועל ירושלים, קיבל רק 7.1 דקות בשבעה משחקים העונה בברמרהאבן וצפוי לעשות את הדרך לקבוצה של דן שמיר. אנוסיקה משהה את החלטתו האם להצטרף, ובחולון מחפשים אופציות אחרות

one

בווידאו: מכבי תל אביב מביסה 75:93 את הפועל חולון

האחרונה בטבלה הפועל חולון עושה מאמצים גדולים על מנת לצאת מהמשבר הקשה שלה, והסגולים מקווים לצרף במהלך השבוע הקרוב את הגארד הישראלי אדם אריאל שמשחק כיום בברמרהאבן הגרמנית. השחקן צפוי להיות היום (ראשון) בסגל הקבוצה הגרמנית, שפיטרה לפני מספר שבועות את מולי קצורין, ולאחר המשחק אמור לקבל הודעה סופית האם ישוחרר לישראל או לא. גם הפועל תל אביב ומכבי אשדוד הביעו עניין באריאל, שנפצע בתחילת העונה ולא היה כשיר ברוב התקופה בה קצורין אימן, אך השחקן, שאמור מבחינה חוזית לחזור בעונה הבאה להפועל ירושלים, מעדיף להצטרף לחולון.

אריאל (21, 1.92) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ועלה לבוגרים במהלך עונת 2012/13, כשבמקביל היה לחלק חשוב בנבחרת העתודה של ישראל. בעונת 2013/14 קלע 3.4 נקודות למשחק תחת בראד גרינברג, ובעונה שעברה רשם מספר דומה של נקודות ב-12.6 דקות בעונת האליפות של האדומים. הקיץ החליט לנצל את הדרכון הגרמני שלו כדי לחתום בברמרהאבן של קצורין, אך עד כה שותף בשבעה משחקים בלבד וקלע 1.7 נקודות ב-7.1 דקות למשחק.

במקביל בחולון ממשיכים לחפש אחר סנטר שיחליף את ג'רמיס סמית', ששבר את ידו. בקבוצה ניהלו מגעים עם הסנטר או די אנוסיקה, ששוחרר לפני כחודש מא.א.ק אתונה, אך לוואלה ספורט נודע כי השחקן משהה את החלטתו האם להצטרף לקבוצה, ובחולון מחפשים אחר אופציות אחרות. הקבוצה רשמה חמישה הפסדים רצופים לאחרונה, והפסידה בתשעה מעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully