וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: דודו דהאן מנסה להשתלט על הפועל עכו

סוכן השחקנים מנסה לרכוש את הקבוצה בעזרת מספר אנשי עסקים. אחת האפשרויות לפתרון הבעיות הביורוקרטיות הכרוכות ברכישה כזו היא הפיכתו למנהל המקצועי של הקבוצה

one

בווידאו: הפועל עכו וסכנין נפרדות ב-2:2

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
מתכנן את הצעד הבא. דודו דהאן/קובי אליהו

האם דודו דהאן בדרך לרכוש את הפועל עכו ביחד עם אנשי עסקים? לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השבועות האחרונים מנסה סוכן השחקנים דודו דהאן לגייס מספר אנשי עסקים על מנת לרכוש את המועדון הצפוני. בין הצדדים נערכו מספר רב של שיחות בהן הבטיח דהאן כי אם ירכוש את המועדון ישדרג אותו מקצועית ואף ינחית מספר שחקנים אותם הוא מייצג.

הבעיה המרכזית כרגע בעסקה היא היותו של דהאן סוכן שחקנים, ובשל כך לא יכול להיות בעלים של קבוצת כדורגל בארץ, אם כי הוא מנסה למצוא דרך שתאפשר לו להחזיק בשני התפקידים. בהפועל עכו מכחישים את הנושא, אך עם זאת, מקורבים למועדון טוענים כי העסקה יכולה לצאת עוד השבוע לפועל כשהדבר בעיקר תלוי בראש העיר שמעון לנקרי, שכרגע נמצא בחו"ל ואמור לחזור בהמשך השבוע.

אחת האופציות היא שדהאן יהיה המנהל המקצועי, או כמו שגורמים בעסקה הגדירו זאת, "אבי נמני בהפועל אשקלון".

במסגרת אותם נסיונות לסגור את העסקה, דהאן דיבר על מספר שחקנים אותם הוא מייצג בהפועל תל אביב ובקבוצות נוספות, שאמורים לחזק את המועדון אם אכן ירכוש אותו. כנראה שבעכו לא מוכנים להתייחס לסוגיה בגלל הניסיון המר של המועדון בעונה שעברה עם מיקי קופל.

בנושא אחר, גיא דיין הצטרף רשמית לקבוצה כשחתם על חוזה עד תום העונה. אליאור סיידר ועדי קונסטנטינוס, שקיללו בירידה מכר הדשא בסיום המשחק, יעמדו לוועדת משמעת פנימית.

תגובתו של דודו דהאן תובא כשתתקבל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully