וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: הפריחה של אליהו, ההמלצה - רוצ'סטי

3.1.2016 / 9:30

פורוורד הפועל ירושלים היה שווה למוליך ליגת החלומות 80 נקודות, ורגע לפני משחק העונה ניסינו לנתח מה מומלץ לבחור במשחק העונה. וגם: מי אכזב בפתיחת ליגת החלומות VIP, דו"ח פציעות מעודכן. המחזור השני יינעל ב-19:20

one

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת את עירוני נהריה

אחרי שמחזור הפתיחה בליגת החלומות נסגר אמש (שבת) עם סיום המשחק הניצחון של הפועל תל אביב בנהריה, יכולים בעלי הקבוצות להחליף הרכבים למחזור השני שייפתח כבר הערב, עד השעה 19:20, רבע שעה לפני פתיחת המשחק של מכבי קרית גת נגד מכבי ראשון לציון. הפעם, בניגוד למחזור הקודם, שבו שוחקו רק חמישה משחקים, כל הקבוצות משתתפות, כששני משחקים ייערכו הערב, וארבעה משחקים נוספים ייערכו ביום שלישי. מי שלא ייעדכן את הקבוצה שלו, יישאר עם אותו הסגל מהמחזור הקודם.

הרבה כבוד מגיע למוליך ליגת החלומות שימי זגורי עם קבוצת באזר ביטר שהשיגה 227 נקודות שבועיות. זגורי הרכיב את יובל זוסמן ועידן פז ממכבי תל אביב, אלאדה אמינו ורם אליאספור מהפועל אילת, דיאנטה גארט ממכבי אשדוד, שון דאוסון ממכבי ראשון לציון, ג'וש דאנקן וליאור אליהו מהפועל ירושלים, כשאליהו היה הקפטן שלו. ז'אן טבק אימן את קבוצת באזר ביטר. מי שבחר באליהו כקפטן זכה ב-80 נקודות, 35 נקודות מדד ביחד עם 5 נקודות על הניצחון ובזכות היותו קפטן, הניקוד הוכפל. מעניין מאוד לראות את קבוצת הקיוסק של מאיר טפירו, שבשל העובדה שמשחק בליגת העל לא נכלל בליגת ה-VIP שלנו, שנמצא במקום ה-13 אחרי המחזור הראשון עם 205 נקודות.

כמובן, ליאור אליהו הוא השחקן המצטיין השבועי עם 40 נקודות, ואחרי ברשימת המציינים נמצא ג'וש דאנקן וקאליף וואייט עם 36 נקודות כל אחד, דיאנטה גארט עם 34 נקודות ואלאדה אמינו שצבר 32 נקודות.

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
בחירה נהדרת. גארט/ברני ארדוב

ליגת החלומות VIP שלנו מציגה מוביל די ברור - שלומי פרי, דובר מנהלת הליגה, שצבר 199 נקודות. פרי, שמדורג במקום ה-21 והמכובד בכללי, מתוך כ-7,000 נבחרות, מוביל ב-10 נקודות על המתמודד המסקרן ביותר שלנו, חשבון הטוויטר פייק סרוסי, עם 189 נקודות. עוד בצמרת הדירוג נמצא גיא דותן, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל, עם 173 נקודות מכובדות, כשאהרל'ה ויסברג, פרשן ופייבוריט הבית, מדורג רק במקום הרביעי עם 169 נקודות. אהרל'ה, עוד מחזור כזה, ומעמדך בחמישייה מתערער.

מבט לתחתית הטבלה מגלה כמה הפתעות שליליות. שמעון אמסלם התרגל יותר מדי להישרדות, כי גם בליגת ה-VIP הוא רק רוצה לשרוד בליגה כשמדורג במקום התשיעי עם 107 נקודות. בן רייס, מי שסומן לפני המחזור כבעל פוטנציאל להצלחה, מדורג עשירי בלבד עם 96 נקודות ויועד בית יוסף, הסקורר הגדול של הליגה השנייה במקום האחרון עם 88 נקודות בלבד. יועד, אמנם אתה הכוכב של הלאומית, אבל יודעים שגם בליגה של הגדולים יש לך מה להציע.

דיאור פישר שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ייעדר מהקלאסיקו. פישר/יוסי ציפקיס

לקראת המחזור השני המלצת השף תנסה לעשות לכם סדר בנעשה במכבי תל אביב והפועל ירושלים לקראת משחק העונה. מאחר והמשחק פתוח לחלוטין, לא מומלץ לקחת את נערי הפוסטר מהקבוצות הללו, אלא אם אתם בטוחים בניצחון של אחת הקבוצות. נתחיל בירושלים - דיאור פישר חסר, מה שאומר יותר דקות משחק לשחקני הפנים האחרים - ג'וש דאנקן, ליאור אליהו וטוני גפני שחוזר מפציעה. אז נכון שדאנקן ואליהו היו המצטיינים של שבוע שעבר, אבל לא לשכוח שנס ציונה התפרקה עוד בחימום, ולא היה להם תחרות. קו הפנים של מכבי תל אביב צפוי לעשות להם יותר צרות, ובמיוחד ההגעה של גפני תוריד במספר הדקות של דאנקן, ששיחק 30 דקות במשחק בו היה גארבג' טיים מסוף הרבע הראשון. דונטה סמית' הוא איש הברזל של ירושלים במשחק הזה, והמנוחה הגדולה שקיבל נגד נס ציונה תעזור לו להגיע רענן למשחק.

בנוגע למכבי תל אביב חסרונם של יוגב אוחיון ובריאן רנדל זה מחזור שני ברציפות אמור להקל על הבוחרים וזאת כי ניתן לראות את חלוקת הדקות במשחק נגד חולון, אלא שדין חולון הוא לא כדין ירושלים. צפו לירידה בדקות המשחק של איתי שגב ודראגן בנדר, ששיחקו 18 ו-29 דקות בהתאמה, ולעלייה דרמטית בדקות המשחק של דווין סמית' וגיא פניני ששיחקו 19 ו-14 דקות בהתאמה, ולעלייה בתפוקה של השניים האחרונים. טיילור רוצ'סטי, ג'ורדן פרמאר וסילבן לנדסברג צפויים להתחלק ב-80 הדקות של עמדות 1 ו-2, כך שבחירה בכל אחד מהם יבטיח לא מעט דקות משחק. תפוקה? מרוצ'סטי כבר ראינו משחקים גדולים במאני טיים, כך שאם ניתן לקחת מישהו במכבי כהימור טוב, זה הוא.

שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. קובי אליהו
עדיין חש בכאבים. רייט/קובי אליהו

דו"ח פציעות - עדכני למוצאי שבת - 2/1/16

מכבי קרית גת - מכבי ראשון לציון

קרית גת - רומאו אוסבי - גמר את העונה

מכבי ראשון לציון - כריס רייט - שיחק נגד בני הרצליה, עדיין חש בכאבים


הפועל ירושלים - מכבי תל אביב

הפועל ירושלים - דיאור פישר - ייעדר בשל טרגדיה משפחתית
טוני גפני - ישחק למרות פציעה בכף הרגל

מכבי תל אביב - יוגב אוחיון, בריאן רנדל ודגן יבזורי לא נרשמו


מכבי אשדוד - הפועל חולון

מכבי אשדוד - אור סולומון - לא שיחק נגד אילת בשל פציעה בכף הרגל, צפוי לשחק

הפועל חולון - ג'רמיס סמית' שבר את היד וייעדר


הפועל אילת - עירוני נהריה

הפועל אילת - דיאנדרה קיין - נוחת בעיר רק בראשון בערב, אך ישחק.
אלישי כדיר - מתאושש משבר במסרק כף היד - ישחק.


בני הרצליה - עירוני נס ציונה

בני הרצליה - מורן רוט - לא שיחק בראשון לציון בשל פציעה בקרסול, בספק

עירוני נס ציונה - קמרון ג'ונס - עשוי לא להתלבש אם יוחלט להחתים את מלקולם לי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully