וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה לגולדהאר: "הוא ייתן את המילה האחרונה"

3.1.2016 / 7:10

הצהובים כבר סיכמו את רוב התנאים עם המאמן המיועד אך ממתינים לאישור של הבעלים. בקבוצה תוהים לגבי הפגישה עם פיטר בוש. ראדוניץ': "מקווה לעזור לזהבי להבקיע יותר ממסי וניימאר העונה". אלברמן על יוקאנוביץ': "אף אחד לא נפגע, אין זמן לטעויות"

one

מכבי תל אביב תשחרר היום (ראשון) רשמית את עוזר המאמן חאבייר פריירה, אף שעדיין לא סגרה סופית עם מאמן חדש. "יש לו חוזה שמחכה לו בפולהאם ולנו יש הסכם איתם, כך שצריך לאפשר לו לעזוב", הסבירו אמש במכבי תל אביב. "בהסכם לשחרור יוקאנוביץ' תמורת חצי מיליון יורו נכתב שגם חאבי עוזב איתו ולכן צריך לשחרר אותו".

כפי שפורסם אתמול, המטרה היא להציג את המאמן החדש ביום רביעי כשהשחקנים ישובו להתאמן. היום הם ייפרדו מפריירה באימון השחרור בקרית שלום ואז ייצאו ליומיים של חופשה. גורם במכבי תל אביב טען אמש כי בסופו של דבר, הדברים נקבעים אצל מיטש גולדהאר והוא זה שצריך להחליט אם לסגור עם המאמן החדש ובאילו תנאים. "רוב הדברים כבר מסוכמים, אבל השורה התחתונה היא שמיטש הוא זה שנותן בסוף את המילה האחרונה והוא זה שצריך לסגור", הסבירו במכבי תל אביב. ההערכה במועדון היא שהדברים אכן ייסגרו ב-48 השעות הקרובות, כך שביום רביעי כבר יהיה למכבי תל אביב מאמן חדש.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
כולם מחכים למוצא פיו. גולדהאר/ברני ארדוב

באשר למאמן ההולנדי פיטר בוש, שנצפה אתמול בתל אביב ביחד עם מרטין ביין וג'ורדי קרויף: במכבי תל אביב לא הסכימו לאשר אתמול שהוא אכן מועמד לתפקיד המאמן. יחד עם זה נאמר בסביבת מכבי: "מצד אחד, ג'ורדי ומרטין ידעו שמצלמים אותם ואם הם רצו להסתיר את הפגישה למה הם קיימו אותה בפרהסיה. מצד שני, איזו סיבה עוד יש למפגש כזה עם מאמן ויטסה ארנהם, אלמלא מועמדותו למכבי".

פריירה היה אתמול, אחרי הניצחון 0:2 מול הפועל רעננה, במצב רוח טוב. אפילו יותר טוב מזה של סלבישה יוקאנוביץ' שעמד על הקווים בהפסד הביתי של פולהאם בלונדון. "פולהאם מחכה שאבוא לחתום על החוזה החדש", אמר עוזר המאמן החייכן. "אני עוזב את מכבי תל אביב בעצב רב כי נקשרתי למועדון ולשחקנים. עברנו דברים יפים יחד ואני משוכנע שמכבי תזכה באליפות גם בעונה הקרובה. הייתי מאושר לעבוד בקרית שלום. השחקנים הסבו לי תחושות טובות מהיום הראשון. יש להם אישיות טובה והם גם שחקנים טובים. אני שמח שעזבתי אחרי ניצחון".

במכבי תל אביב היו מרוצים אחרי הניצחון אתמול על רעננה. בסיבוב הקודם הפסידה מכבי בבלומפילד, כך שהיה חשש מהמפגש במיוחד כשמכבי עוברת תקופה לא פשוטה. "אין ספק שזו לא התקופה הכי נוחה במכבי תל אביב כשאתה במעבר בין מאמנים", הודה גל אלברמן בסיום. "אבל אני חושב שהתעלינו כי לפני המחויבות למאמן אנחנו מחויבים למועדון ששואף למצוינות ולתוצאות. לא התעסקנו במי נמצא על הקווים ובמי יהיה מחר. כמה שחקנים ואני ביניהם לקחנו על עצמנו יותר השבוע ביום יום. אנחנו גרעין של כמה שחקנים מנוסים שמבינים את החשיבות בשלב הזה של העונה של צבירת הנקודות. איבדנו מספיק נקודות העונה ואנחנו לא רוצים לחזור על זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
חאבייר פריירה עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"בטוח שמכבי תל אביב תזכה באליפות". פריירה/קובי אליהו

על העובדה שיוקאנוביץ' העדיף את פולהאם ונטש את הספינה באמצע העונה, אמר אלברמן: "אף אחד לא נפגע שהמאמן עזב. הכדורגל זה עסק מקצועני וכל אחד בוחר את דרכו. פחות התעסקנו ברגשות אלא במעשים ובפרקטיות של הדברים. ברגע שהבנו שהוא עוזב היינו עסוקים באיך לקחת שלוש נקודות במשחק הזה".

לקראת הגעתו של המאמן החדש אמר אלברמן: "נצטרך לעשות את ההתאמות אליו בצורה מאוד מהירה. לא יהיה לנו זמן ליותר מדי טעויות".

על העובדה שמאמן ישראלי היה אולי נכנס יותר טוב לתפקיד באמצע העונה, אמר אלברמן: "אני לא בטוח שלמאמן ישראלי יהיה יתרון בשלב הזה כי הוא מכיר יותר טוב את השחקנים. מאמן זר יראה את המשחקים באמצעים הטכנולוגיים ואני בטוח שהוא יגיע מוכן".

דיאן ראדוניץ' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
"בכל ההיסטוריה שלי אני היית הכובש המצטיין בקבוצה". ראדוניץ'/קובי אליהו

דיאן ראדוניץ' רשם אתמול הופעה שנייה בהרכב הפותח ואמר לאתר הרשמי: "היה משחק קשה מאוד. שיחקנו מול יריבה מאוד אגרסיבית שרצה הרבה מאוד על המגרש וזה משחק טיפוסי ליריבה שמגיעה נגד מכבי ונותנת למעלה מ-100 אחוז. ראו אתמול שהייתה אצלנו עבודת צוות".

על התחושות האישיות: "חזרתי אחרי תקופת החלמה וזה המשחק השני שלי. רצתי הרבה ואני לאט לאט חוזר ליכולת שלי. המחצית הראשונה הייתה בשבילי יותר אגרסיבית ושיחקתי יותר חזק. במשחק מהסוג שהיה אתמול אולי לא הבקעתי או בישלתי אבל עשיתי הרבה לחץ על היריב.

"אני מכיר את היכולות שלי. למרות שאני מאוד מהיר היכולות שלי באות לידי ביטוי בעיקר במשחק עם הגב לשער וכמובן שבדרך הזו אני עוזר לא רק לערן זהבי אלא לכל הקבוצה. כמובן שכשאני אכנס ליותר כושר משחק יראו את זה יותר. כמובן שברגע שנשחק מול יריבה שגם מנסה לתקוף אותנו היכולת שלי להשתלט עם הגב לשער בכדורים ארוכים שההגנה תעביר תבוא יותר טוב לידי ביטוי. אני לא עוזר רק לערן זהבי אבל בהחלט אני מקווה שזה יעזור לו להבקיע יותר ממסי וניימאר העונה.

"כמובן שאני מחכה כבר לכבוש את השער הראשון שלי במדי מכבי. קודם כל זו הסיבה שהביאו אותי – כדי לכבוש שערים. בכל ההיסטוריה שלי אני היית הכובש המצטיין בקבוצה וגם בליגות ששיחקתי בהן. בעונה שעברה שיחקתי בקרואטיה בקבוצה קטנה והייתי הכובש השני הטוב ביותר. כמובן שעבורי, כדי שאקבל יותר ביטחון, חשוב לי להבקיע את השער הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully