וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "הקצב בו ויין רוני כובש לאורך הקריירה מדהים"

מנצ'סטר יונייטד סופסוף ניצחה, החלוץ הכריע עם העקב ועלה למקום ה-2 בתולדות הפרמיירליג ובתולדות המועדון. אחרי ההפסד של ליברפול, קלופ התעצבן על שחקניו: "הגיע לנו להפסיד"

one

2016 יצאה היום (שבת) לדרך בפרמיירליג עם המחזור ה-20, שסיפק לא מעט תוצאות מרתקות. במשחק שפתח את היום, ווסטהאם המשיכה להיות קוטלת הגדולות כאשר גברה 0:2 בבית על ליברפול המאכזבת.

יורגן קלופ, שצבר רק 18 נקודות מתוך 36 אפשריות מאז מונה למנג'ר ליברפול, היה מאוד לא מרוצה בסיום: "אני ממש כועס, כי היינו יכולים להוציא מהמשחק הזה הרבה יותר וכולם ראו את זה בדקות המעטות בהן שיחקנו כדורגל. הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה. החזקנו בכדור והיינו יכולים לייצר הזדמנויות, אך לא עשינו זאת".

המאמן מנגד, סלבאן ביליץ', היה בעיקר מאושר עבור החלוץ שלו אנדי קארול, שכבש את השער השני בנגיחה מול האקסית: "הוא היה נפלא, לא רק השער, כל ההופעה שלו, הכול. הוא עשה הגנה, החזיק בכדור. תמיד הקבוצה היא מעל הכול, אבל לפעמים יש שחקן אחד שהוא הדובדבן שבקצפת".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם סלאבן ביליץ' מאמן ווסטהאם. רויטרס
קלופ וביליץ' נהנו לפני המשחק, רק אחד מהם אחריו/רויטרס

מעניין היה גם באולד טראפורד, שם ויין רוני סידר למנצ'סטר יונייטד ניצחון אחרי שמונה משחקים עקרים, בעזרת שער נהדר עם העקב שקבע 1:2 לשדים האדומים על סוונסי. זה היה שער הפרמיירליג ה-188 של רוני והוא עקף את אנדי קול ועלה למקום השני בתולדות הליגה, כאשר היחיד שמקדים אותו הוא אלן שירר, עם 260 שערים. רוני גם שבר שוויון עם דניס לואו ועלה למקום השני בטבלת הכובשים של יונייטד בכל הזמנים עם 238 שערים, רק 11 פחות מהמוביל סר בובי צ'רלטון.

לואי ואן חאל, שסופסוף הוריד מעצמו קצת לחץ, התענג על החלוץ שלו: "הקצב בו הוא כובש לאורך הקריירה מדהים. והוא רק בן 30. ההישג שלו פנטסטי והכי חשוב זה שהשער שלו הביא לנו נקודות. אני מקווה שזו נקודת המוצא שלנו לדברים טובים".

ארסנל נהנתה מעוד תיקו מאופס של לסטר (מול בורנמות' בבית) ועם 0:1 דרמטי על ניוקאסל, פתחה פער של שתי נקודות בפסגה. ארסן ונגר סיכם: "היה קשה, הרגליים שלנו היו כבדות. זה היה מבחן ומי שעזר לנו היה פטר צ'ך, עם שתי הצלות גדולות. הקבוצה הייתה זקוקה לשקט שלו". מנג'ר המגפאייז, סטיב מקלארן, היה מאוד מאוכזב: "מהדקה העשירית והלאה שלטנו ואני לא מאמין שהפסדנו את המשחק הזה. פשוט לא הייתה לנו רגל מסיימת, ספגנו שער שטותי והפסדנו".

את היום נעלה מנצ'סטר סיטי, שחזרה מפיגור עם צמד בדקות הסיום וניצחה בחוץ 1:2 את ווטפורד: "הקרדיט צריך ללכת לבקארי סאנייה", הפתיע השוער ג'ו הארט, "הוא משחק המון העונה ושורף את האגף שלו כמו רכבת. הבישול שלו לאגוארו היה אדיר. הוא עוזר לנו המון כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully