וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש התעניינות בראדה פריצה, אבל כרגע זה לא קרוב"

2.1.2016 / 21:26

מאמן מכבי פתח תקוה הבהיר: "נביא חיזוק נקודתי". על ה-0:2 מול כפר סבא: "ניצחון חשוב, לא כל יום נותנים הצגות". פליקס נעים: "הקהל צועק? אני חסין לזה. יהיה קשה להישאר בליגה"

one

מכבי פתח תקוה המשיכה הערב (שבת) את הרצף המוצלח שלה עם משחק ליגה שביעי ללא הפסד, כשגברה 0:2 על הפועל כפר סבא במושבה ועלתה למקום הרביעי. גיא מלמד (5) ומוחמד כליבאת (70) כבשו והורידו את הפועל כפר סבא אל מתחת לקו האדום, עם שישה משחקים ללא ניצחון והרבה טענות מצד האוהדים למאמן פליקס נעים.

האם ראדה פריצה יצטרף למכבי פתח תקוה?

מכבי פתח תקוה במקום הרביעי אחרי 0:2 על הפועל כפר סבא

גיא מלמד לא חגג נגד קבוצת נעוריו/מגד גוזני

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה: "אם סופרים את כל המסגרות אז אנחנו עשרה משחקים ברציפות ללא הפסד, אבל מי סופר? באנו היום קצת חסרי אנרגיות לתחילת המשחק. קיבלנו מתנה שידענו לנצל אותה, נשענו לאחור, אבל השחקנים שלנו יודעים להתעלות על עצמם, יש פה חבר'ה רציניים שבכל שבוע משקיעים מחדש. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. אולי מבחוץ זה היה נראה שזה הולך להיות משחק קל, אבל ידענו שיהיה קשה. הייתה לנו יריבה טובה היום".

על ההבדלים בין המשחק הזה לבין השניים האחרונים בליגה שבהם קבוצתו שמטה יתרון, אמר בן שמעון: "כפר סבא הגיעה לכמה מצבים, לפעמים משווים לך ולפעמים לא. בשבוע שעבר כבשו לנו מ-25 מטר לחיבור. ידענו שנבוא היום עם פחות אנרגיות, זה היה ברור שאחרי גביע הטוטו שהיה ברביעי שיהיה קשה. השחקנים ידעו לנצח את המשחק הזה, וגם את זה צריך לדעת. לא בכל יום נותנים הצגות. נתאושש השבוע כי יהיו לנו אתגרים חשובים בתקופה הקרובה".

על מועמדותו של ראדה פריצה אמר בן שמעון: "זה כרגע לא קרוב, יש התעניינות. יש הרבה שחקנים ושמות. הוא שחקן יוצא מן הכלל, אבל זה לא קרוב. אנחנו מחפשים שחקן טוב שיעזור לנו. כרגע זה עוד קצת מוקדם. אני סומך על השחקנים שלנו בחלק הקדמי ובקישור. נביא חיזוק נקודתי, כרגע הוא קרוב כמו שחקנים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מאמין שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ. פליקס נעים/מגד גוזני

פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא: "מה שגרם להפסד היום אלו המצבים הנייחים. במשך כל המשחק ביטלנו לחלוטין את מכבי פתח תקוה. כשאתה עורך וידאו ומראה לשחקנים כמה מצבים הם הגיעו מול בית"ר ונגד בני יהודה, פה בקטע הזה ביטלנו אותם לחלוטין. אנחנו הגענו למצבים ולא עשינו שערים. ספגנו משני מצבים נייחים. זה מתסכל מאוד. אתה יכול לעבוד על זה באימונים, יהיו לך עשר קרנות ותיקח אותם, אבל במשחק תפספס. חסר לנו מה שחסר להרבה קבוצות בליגה. אנחנו מחפשים שחקנים, קשה למצוא את זה, נמשיך לעבוד".

כשנשאל האם הוא חש שהוא האיש המתאים להוציא את העגלה מהבוץ, השיב נעים: "אני חושב שכן. השחקנים איתי פה כבר שנתיים, אני יודע שאנחנו צריכים להתחזק ולשנות, אבל אנחנו באותו בוץ כמו כולם. עכשיו באמת ירדנו ממש למטה, אבל יגיעו גם הרגעים הטובים אחרי ניצחון אחד או שניים, ואז פתאום יגידו וואו. גם כשניצחנו דאגתי, אין הבדל. הקהל צועק, אני לא היחיד בארץ שצועקים לו. אני חסין לזה".

לגבי מעמדו אמר נעים: "את זה אתה יכול לשאול רק את בעל הבית, סתיו שחם. אני כבר שלוש שנים עושה את הכיוון מחיפה לכפר סבא, והשאלה הזו לא אליי". בנוגע לסיכויי ההישארות של כפר סבא אמר: "יהיה קשה מאוד להישאר, ובגלל זה אנחנו מחפשים בינואר כמו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully