וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה

2.1.2016 / 17:55

החלוץ השבדי חוזר לישראל? אחרי שכיכב במכבי תל אביב וחזר לחצי שנה בהלסינגבורג, פריצה נמצא במגעים מתקדמים עם המלאבסים ועשוי להגיע על חשבון מינדאוגאס פאנקה שישוחרר

ברני ארדוב

בווידאו: השערים של ראדה פריצה במדי מכבי תל אביב

ראדה פריצה עשוי לחזור לכדורגל הישראלי, כשהוא קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה. החלוץ השבדי בן ה-35, שהיה שותף לשלוש אליפויות של מכבי תל אביב וכיכב בגמר הגביע האחרון עם שלושער ב-2:6 של הצהובים על הפועל באר שבע, שיחק בחצי העונה החולפת בהלסינגבורג בארצו והביע את רצונו לשוב לליגת העל. הוא מנהל מגעים עם מכבי פתח תקוה ועשוי להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון על חשבון מינדאוגאס פאנקה.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הביע רצון לחזור. ראדה פריצה/ברני ארדוב

החלוץ כבש שני שערים בתשע הופעות בליגה השבדית, כשסגר מעגל וחזר להלסינגבורג אותה עזב ב-2002. פריצה הגיע לצהובים בינואר 2013, ושיחק בשורות הקבוצה במשך שתי עונות וחצי. בעונתו הראשונה במכבי תל אביב כבש שמונה שערי ליגה ב-18 הופעות, בעונה שלאחר מכן הרשית 12 פעמים ב-30 הופעות בליגה, ובעונה החולפת כבש חמישה שערים בלבד בליגה. במסגרת האירופית הוסיף פריצה שני שערים במדי מכבי תל אביב - במוקדמות ליגת האלופות ובמוקדמות הליגה האירופית. הנהלת הצהובים החליטה שלא להאריך את חוזהו של השחקן בסיום העונה החולפת, למרות ההצגה בגמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully