וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: ריימס הודחה עם 4:1 משפיל מול שאמבלי מהליגה השלישית

הקבוצה הקטנה הדהימה בשלב 32 האחרונות של הגביע עם שלושער של ווילפריד לואיזי דניאל כבר במחצית הראשונה. טולוז עלתה עם חמישייה, גם אנז'ה, נאנט וגאזלק אז'קסיו בשלב הבא

שוער ריימס קוסי אגאסה (מימין). AP
תבוסה כואבת. קוסי אגאסה וריימס/AP

בניגוד לשנים קודמות, הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי סיפק הערב (שבת) רק הפתעה אחת, כשריימס מהליגה הבכירה קרסה והובסה 4:1 בידי שאמבלי מהליגה השלישית. ווילפריד לואיסי דניאל היה כוכב המשחק עם שלושער כבר במחצית הראשונה (6, 9 ו-43) ויוסף טואטי השלים בדקה ה-48 עבור הקבוצה הקטנה ששואבת השראה מאינטר האיטלקית. ניקולא דה פרביל רק צימק בפנדל דקה לסיום.

הקבוצות האחרות מהליג 1 ששיחקו הערב דווקא לא התקשו. אנז'ה המפתיעה, המדורגת שלישית בליגה הבכירה, ניצחה 1:3 את ראסינג בסאנסון מהליגה החמישית עם שערים של איסמעאל טראורה (6), שייק אנדוי (17) ושארל דייר (67). טולוז, עדיין עם וויסאם בן ידר שרוצה לעזוב, הביסה 0:5 את אנטנט מהליגה הרביעית. בן ידר כבש ראשון (18), אוסקר טרחו (32), מרטין ברייתווייט (37 ו-56) וסומליה (54) הוסיפו.

נאנט ניצחה 0:2 את בלאן מסניל החובבנית משערים של אדריאן תומאסון (40) ואדריאן טבארס (69) וגם גאזלק אז'קסיו גברה באותה תוצאה על סנט מריאן החובבנית עם שערים של מוחמד לארבי (33), קווין מיי (82).

טרואה, נועלת הטבלה בליג 1, עבדה קשה כדי לנצח 3:4 בהארכה את דנקרק מהליגה השלישית. ג'סי פי השלים צמד אישי והכריע את המשחק בדקה ה-116, אחרי 2:2 בתום 90 דקות. במשחק המאוחר, באסטיה ניצחה 0:2 בחוץ את סדאן. ברנדאו (66) וגאל דאניק (90) כבשו.

פריס סן ז'רמן ויתר הבכירות תשחקנה מחר, כשבמוקד יעמוד אחד משני המשחקים היחידים על טהרת הליגה הראשונה - בין קון למארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully