וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מעמדו של עטר התערער, אבידור ולוגסי ישוחררו

2.1.2016 / 20:30

אחרי התבוסה 3:0 לקרית שמונה, על אוסידון מופעלים לחצים לפטר את המאמן, אבל בינתיים הוא מעניק לו גיבוי מלא וייתן לו צ'אנס עם שחקני הרכש. ארבעה שחקנים נוספים בדרך החוצה

one

בווידאו: תקציר המשחק

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
לא הביא שינוי. עטר/ברני ארדוב

מעמדו של מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, התערער בעקבות התבוסה הערב (שבת) 3:0 בקרית שמונה. במועדון ובסביבתו יש קולות הקוראים כבר עתה לפטר את המאמן, אבל נראה שהיו"ר דורון אוסידון נותן לעטר גיבוי מלא ומתכוון לתת לו הזדמנות נוספת להוציא את הקבוצה מהבוץ אחרי שיגיעו שחקנים חדשים עם פתיחת חלון ההעברות.

כך או כך, בנתניה קיימת אכזבה גדולה מעטר, שהבטיח לפני כחודשיים כאשר קיבל את הקבוצה במקום שלומי דורה, ש"בתוך חודש וחצי יראו את השינוי". המאזן של הקבוצה תחת המאמן עומד על ארבעה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו, שני שערי זכות בלבד והדחה מרבע גמר גביע הטוטו - מפעל שהיה מאוד חשוב למועדון מבחינה כלכלית.

מיד בסיום המשחק הערב, קיבלו מספר שחקנים הודעות שהם מוזמנים לפגישות אישיות עם היו"ר אוסידון. אותם שחקנים כנראה יקבלו הודעות שחרור. מדובר ביובל אבידור, משה לוגסי, נבו מזרחי, עומר בוארון, זאביק חיימוביץ', וראול גרשומוב. אליהם צריך לצרף גם את מומודו סיסיי שכבר שוחרר. המצב הכספי של הקבוצה אינו פשוט ועל מנת לצרף שחקנים חדשים ולרענן את הסגל, אוסידון יהיה חייב לחתוך גם בחוזים נמוכים של שחקנים "זוטרים" בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully