וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בכורה לפאלמר בכתום במשחק החוץ באשקלון

2.1.2016 / 19:02

הפורוורד שעבר מהפועל אילת לראשון לציון יקווה לפתיחה חיובית כשקבוצתו תתארח אצל מכבי קרית גת (19:35, ספורט 5) שתופיע עם שלושה זרים לאחר הפציעה של אוסבי

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. קובי אליהו
בראשון, משחק ראשון בראשון. פאלמר/קובי אליהו

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל ייצאו מחר (ראשון, 19:35, ספורט 5) לדרך עם ההתמודדות בין מכבי קרית גת למכבי ראשון לציון (שופטים: ספי שמש, עופר מנהיים וגיא סימאני). שתי הקבוצות, להן משחק חסר שיושלם בשבוע הבא, נפגשו בסיבוב הראשון בבית מכבי, כשהכתומים מנצחים 74:84, כשדווקא האורחים הוליכו במחצית 31:37. שון דאוסון הוליך את קלעי ראשון לציון במשחק עם 23 נקודות, כשבקרית גת בלט פול דילייני עם 21 נקודות.

קרית גת מגיעה למשחק לאחר ההפסד לעירוני נס ציונה, שבמהלכו נפל הפורוורד רומרו אוסבי בצורה לא טובה על רגלו, סובב את הברך וקרע את הרצועה הצולבת. בקבוצה ייאלצו להסתדר בתקופה הקרובה עם שלושה זרים, בשל העובדה שביצעו עד כה שלושה חילופים מתוך הארבעה המותרים להם וטרם קיבלו החלטה את מי לצרף. במועדון עלתה האפשרות של החזרתו של דווין אוליבר, ששוחרר רק לפני מספר שבועות וזאת כדי למנוע את החילוף האחרון בסגל בתקופה כל כך מוקדמת. בינתיים קיבלה קרית גת מנוחה קלה לפני המשחק נגד ראשון לציון, בשל העובדה שהמשחק שלה נגד מכבי חיפה ייערך רק ב-13 לינואר ונתי כהן יקווה שהמנוחה הזאת תתורגם לניצחון ביתי מפתיע.

דווקא במשחק בו חזרה לשחק עם שלושה זרים, ולא עם שניים כפי ששיחקה בשלושה משחקים רצופים קודם לכן, הפסידה מכבי ראשון לציון והתרחקה מעט משתי המוליכות. הקבוצה של שרון דרוקר נראתה לא טוב נגד בני הרצליה, ולמרות שביצעה קאמבק והשתלטה על ההתמודדות במחצית השנייה, איבדה את היתרון בשלומיאליות והפסידה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צירפה הקבוצה את הפורוורד קווין פאלמר מהפועל אילת, והוא יערוך את הבכורה שלו במשחק נגד קרית גת. הפורוורד היה בכושר לא טוב בשבועות האחרונים בקבוצתו, כשבששת המחזורים האחרונים קלע 6.1 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully