וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "יכול להיות שטעיתי כשוויתרתי על צ'יצאריטו"

לאור הבעיה הקשה בהתקפת מנצ'סטר יונייטד והכושר הנהדר של המקסיקני של לברקוזן, המאמן מכה על חטא: "לא מאמין בתחרות, אבל יכול להיות שכולם צודקים". ומה הסיבה לעזיבת ואן פרסי ופלקאו?

one

בווידאו: 0:0 מאכזב בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי

מנצ'סטר יונייטד נמצאת באחד התקופות הקשות שלה בשנים האחרונות. השדים האדומים סופרים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון והבעיה הקשה ביותר היא בכיבוש שערים. יונייטד לא כבשה בשבעה מ-19 משחקי הליגה שלה העונה בנתון מזעזע וכשמאמן הקבוצה, לואי ואן חאל, נשאל על העניין, היו לו כמה תובנות מעניינות.

ואן חאל התייחס דווקא לחלוצים ששיחרר בקיץ ואמר: "אני לא מאמין בתחרות על ההרכב. אני מאמין בלתת ביטחון לשחקנים המובילים שלי. יכול להיות שזו טעות, אבל עשיתי את זה לכל אורך הקריירה שלי".

"יכולנו לשמור את כל מי ששיחררנו בקיץ", המשיך ההולנדי, "אבל אז היו לנו כל הזמן חלוצים בכירים ביציע, ואז הם לא שמחים ואז הם רוצים לעזוב. זה בדיוק הסיפור של צ'יצ'אריטו, הוא רצה לשחק וזה לא תמיד התאפשר".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מכה על חטא. ואן חאל/GettyImages

"יותר מדי חלוצים ברמה גבוהה זה הרבה לחץ, אבל אין לי אפשרות לשנות את מה שנעשה. אפשר להגיד שטעיתי כששיחררתי אותו, אבל אי אפשר היה לחזות את זה מראש".

צ'יצ'אריטו, שעבר ללברקוזן תמורת 12 מיליון פאונד בקיץ, קורע רשתות בבונדסליגה בעוד אנתוני מרסיאל ו-וויין רוני לא ממש מספקים את הסחורה ביונייטד. במקביל, באנגליה מפרסמים שוואן חאל אכן הבין את המסר ומחפש חלוץ שיצטרף באופן מיידי למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully