וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד שוחח עם קלופ, עשוי להצטרף בעתיד לצוות האימון של ליברפול

סטיבי ג'י, ששומר על כושר עם חבריו הישנים במרסיסייד, נפגש עם המאמן ועשוי להצטרף אם יתלה את הנעליים בסוף העונה הבאה ב-MLS: "עוד אין הצעה רשמית, אבל הם הבהירו לי שזה מה שהם רוצים"

one

בווידאו: ליברפול מנצחת את לסטר

האם סטיבן ג'רארד יחזור לליברפול ויצטרף לצוות האימון? ג'רארד, ששומר על כושר בימים אלה במרסיסייד, בזמן שה-MLS בפגרה, נפגש עם יורגן קלופ ועשוי לשוב לקבוצה בסוף השנה הבאה בתור עוזר מאמן ובסופו של דבר, לרשת את קלופ ולהתמנות למנג'ר.

"אני לא בטוח ב-100 אחוזים, אבל אני חושב שהעונה הקרובה תהיה האחרונה שלי כשחקן", אמר ג'רארד לטלגרף האנגלי, "דיברתי עם קלופ, לא קיבלתי שום הצעה, אבל המועדון הבהיר לי שהוא רוצה שאחזור, אך עוד לא הייתה שיחה רשמית בנושא".

סטיבן ג'רארד, לוס אנג'לס גלאקסי. רויטרס
"עוד לא דיברו איתי רשמית". ג'רארד/רויטרס

ג'רארד הבהיר כי מועדונים לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על שחקנים בכירים ומנוסים: "שחקנים כאלה צריכים לקבל הצעות שהם לא יכולים לסרב להם ויש מועדונים שאכן עושים את זה. תראו את גיגס במנצ'סטר יונייטד ואת פפ גווארדיולה בברצלונה בזמנו. הם מבהירים לך כשכאשר אתה מסיים כשחקן, אתה לא הולך לשום מקום". אגב, ג'רארד הבהיר בעבר שהיה נשאר בליברפול אם היה מקבל תפקיד של מאמן/שחקן.

ג'רארד צפוי לפרוש בסוף העונה הקרובה ב-MLS ולהתפנות באיזור נובמבר או דצמבר בשנת 2016, תלוי בהצלחה של קבוצתו, ל.א. גלאקסי, בפלייאוף. עם זאת, ג'רארד יודע שלא יקבל מיד את תפקיד המנג'ר: "אני לא קרוב ללהיות מוכן לתפקיד כזה מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully