וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, ניימאר וסוארס מובילים את דירוג "100 שחקני 2015" בל'אקיפ

השלישייה של ברצלונה כבשה את הפודיום בעיתון הצרפתי המוערך, כריסטיאנו רונאלדו הגיע רק למקום הרביעי ונוייר ירד מהפסגה למקום השביעי. לליגה הספרדית הכי הרבה נציגים ברשימה

אימג'בנק GettyImages

אחד מעיתוני הספורט המוערכים בעולם, ה"ל'אקיפ" הצרפתי, פרסם היום (שישי) את רשימת 100 השחקנים הטובים ביותר בעולם ב-2015 על פי אנשי העיתון. 19 עיתונאים השתתפו בבחירת השחקנים, שסיפקה כמה תוצאות מעניינות. רשימה של 200 שחקנים נשלחה לכל אחד מהעיתונאים, כאשר כל אחד מהם בחר 40 שמות ודירג אותם לפי סדר.

אל המקום הראשון הגיע, שלא במפתיע יש לומר, ליאונל מסי. הפרעוש, שהוביל את ברצלונה בעונה שעברה לזכייה בטרבל שני בתולדות המועדון והגיע עם ארגנטינה לגמר הקופה אמריקה, ירש את פסגת הדירוג משוער באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, מנואל נוייר. בשנה שעברה, מסי הגיע למקום השלישי באותו דירוג.

את "הפודיום" משלימים שני חבריו של מסי להתקפה הקטלנית של ברצלונה, ניימאר שנבחר למקום השני ולואיס סוארס, שהתייצב במקום השלישי. כריסטיאנו רונאלדו, שהיה במקום השני בסיום 2014, נבחר הפעם למקום הרביעי בלבד ואחריו נמצאים שלושה שחקני באיירן מינכן: רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר ונוייר. את הטופ 10 משלימים אנדרס אינייסטה, אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד ופול פוגבה מיובנטוס.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס. GettyImages
השלישייה הגדולה בכל מקום/GettyImages

בעשירייה השנייה אפשר למצוא את סרחיו אגוארו, ארתורו וידאל, מרקו וראטי, ג'יג'י בופון, דויד אלאבה, איבן ראקיטיץ', קווין דה בראונה, חאבייר מסצ'ראנו, אדן הזאר וקרלוס טבס. בעשירייה הבאה: אלכסיס סאנצ'ס, תיאגו סילבה, לוקה מודריץ', סרחיו בוסקטס, זלאטן איברהימוביץ', פייר אמריק אובמיאנג, קארים בנזמה, בלס מטוידי, חאמס רודריגס ופיליפ להאם. גארת' בייל נכנס רק למקום ה-31.

בסך הכל, במאייה הראשונה אפשר למצוא 13 שחקנים מברצלונה, 11 מבאיירן מינכן, תשעה מריאל מדריד, שמונה מפריס סן ז'רמן, שבעה ממנצ'סטר סיטי, שישה מיובנטוס, חמישה מרומא וצ'לסי ורק שלושה מארסנל ומנצ'סטר יונייטד. השחקנים הספרדים מובילים את הרשימה עם 14 נציגים, כאשר לצרפת יש 13, לברזיל 10 ולגרמניה וארגנטינה תשעה. 27 שחקנים ברשימה משחקים בליגה הספרדית ועוד 23 בפרמיירליג. 15 מגיעים מהבונדסליגה, 14 מהסרייה A ו-13 מהליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully