וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י מילר: "דריימונד גרין הוא כנראה הפאוור פורוורד הטוב ב-NBA"

בארצות הברית נלהבים מההצגה של הפורוורד הרב גוני, שמוביל את הליגה בטריפל דאבלים: "אף אחד לא משפיע על המשחק כמוהו". וולטון מחזיר את השרביט לקר: "הוא כעס על המעידה מול דאלאס"

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, מול דוויט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
לא מפסיק להפתיע. דריימונד גרין/AP

מספרי הלילה

* גולדן סטייט אמנם איבדה קצת גובה בשבוע האחרון, אבל המאזן שלה עדיין היסטורי בכל קנה מידה. אחרי הניצחון הלילה, אחוז הניצחונות שלה מפתיחת העונה עומד על 93.8, יותר מכל קבוצה אחרת ב-NBA עד הראשון בינואר.

* דריימונד גרין מוביל את ה-NBA בטריפל דאבלים. הלילה הוא עשה זאת בפעם החמישית, ורשם על הדרך שיא קריירה באסיסטים עם 16.

* עוד על דריימונד גרין? הוא חילק 12 אסיסטים במחצית הראשונה, אחד פחות משיא הקריירה שלו במשחק שלם.

* זה המשחק השלישי העונה בו קליי תומפסון קולע למעלה מ-35 נקודות. זה מציב אותו במקום הרביעי ב-NBA בקטגוריה הזו.

* אנדרה איגודאלה, שקלע 20 נקודות מהספסל, השווה את השיא העונתי שלו.

* ראסל ווסטברוק רשם כבר חמישה משחקים עם לפחות 30 נקודות ולפחות 10 אסיסטים. אף שחקן בליגה לא עשה זאת יותר מפעמיים העונה.

* שימו לב לשורה הסטטיסטית של סי ג'יי מקולום (פורטלנד) בשלושת המשחקים האחרונים: 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. 29, 3 ו-4. 35, 11 ו-9. לא רע בכלל.

סטפן קרי, ג'יימס מקאדו, מריס ספייטס, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אמור לחזור בקרוב. קרי, משמאל/GettyImages

ימים לא שגרתיים עוברים על גולדן סטייט. סטפן קרי בחוץ בגלל פציעה, פסטוס אזילי נח, לוק וולטון בדרך לפנות את מקומו לסטיב קר שחוזר אחרי היעדרות ממושכת, אבל הווריירס ממשיכים להרשים ובעיקר להראות הרבה אופי. פחות מיממה אחרי שהובסו מול דאלאס, הם התייצבו למשחק שני מול יריבה טקסנית, יוסטון, וניצחו 110:114, במשחק מותח וצמוד שכלל דו קרב ומפגן קליעות של קליי תומפסון וג'יימס הארדן. השניים, שהחלו טראש טוק פומבי לפני כמה שבועות אחרי שגארד גולדן סטייט טען שהוא השוטינג גארד הכי טוב בליגה, צלפו מכל מקום וידו של תומפסון (38 נקודות) הייתה על העליונה, אבל מי ששוב גנב את ההצגה היה דריימונד גרין.

הפורוורד המגוון של גולדן סטייט רשם עוד משחק נפלא עם 10 נקודות, 11 ריבאונדים ושיא קריירה של 16 אסיסטים, ואחרי קצת יותר מרבע עונה הוא מוביל את ה-NBA בטריפל דאבלים, נתון מרשים במיוחד לשחקן בעמדה שלו. "דריימונד גרין חייב להיות חלק מהדיון על הפאוור פורוורד הכי טוב בליגה", צייץ רג'י מילר, והוסיף אחר כך בפרשנות טלווזיונית "כן, הוא כנראה מספר 1, לא רואה אף אחד שמשפיע מהעמדה הזו יותר ממנו".

עוד באותו נושא

ללא קרי: תומפסון וגרין הובילו את גולדן סטייט ל-110:114 ביוסטון

לכתבה המלאה

"סטף לא צריך לדאוג מכלום, הכל תחת שליטה כאן", אמר גרין המחויך בסיום. "ניסיתי להתעלות על עצמי וליזום כמה שיותר מהלכים. באופן די חריג תוכנית המשחק שלנו הייתה להאט את הקצב ולהוציא לפועל כמה שיותר בהתקפה עומדת".

קליי תומפסון סירב להוסיף אש למדורה בדיון על השוטינג הגארד הטוב בליגה, אך התייחס לעלבון שהווריירס חשו לאחר התבוסה מול דאלאס. "זה היה משחק מביך וכל מה שרצינו זה לכפר על זה. היו לנו את כל התירוצים בעולם להפסיד גם הלילה, אבל לא רצינו לחזור מטקסס עם שני הפסדים. הבנו שניצחון כאן יהיה חתיכת הצהרה למה שאנחנו יכולים לעשות גם עם סגל של 10 שחקנים".

לוק וולטון כבר מתכונן לפנות את כסאו בחזרה לסטיב קר, ולשוב לעמדתו המקורית כעוזרו. הקאמבק של קר עשוי להתרחש כבר במשחק הבא מול דנבר, אבל בינתיים וולטון נהנה מהרגע. "אם זה היה המשחק האחרון שלי, אז טוב שזה נגמר כך. לא חשבתי על זה יותר מדי, אבל לעד אודה על הרגעים שהיו לי כאן כשסטיב היה חסר".

בנוגע למצבו של קר אמר וולטון כי "הוא נראה במצב רוח טוב, חוץ מזה שהוא כעס על שהחזרתי לו את הקבוצה עם עוד הפסד". סטף קרי אמור גם הוא לחזור במשחק מול דנבר, ובגולדן סטייט הופתעו מהעובדה שהחליט להתלוות לקבוצה לשני המשחקים בטקסס על אף שלא תוכנן לשחק בהם ולא קיבל הוראה לעשות זאת. "אני מניח שנמאס לו לשבת בבית, הוא רצה להרגיש את הדברים מקרוב", אמר וולטון.

לוק וולטון המאמן הזמני של גולדן סטייט ווריירס. AP
חוזר לעמדה המקורית. לוק וולטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully