וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "אם פליקס נעים יעזוב בגלל 100 אוהדים שמקללים, אלך יחד איתו"

1.1.2016 / 11:00

בעלי הפועל כפר סבא זועם על התנהגות הקומץ כלפי המאמן: "כל בעלי הקבוצות מהראשון ועד האחרון צריכים להילחם בתופעה הנוראית הזו. אם יש קבוצה של אנשים שרוצה להרוס, לא אהיה חלק מזה"

one

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם הבהיר כי אם מאמן הקבוצה, פליקס נעים, יחליט לעזוב בשל התנהגות קומץ האוהדים כלפיו, גם הוא יעזוב את כפר סבא ביחד איתו. במסיבת העיתונאים השבועית של הפועל כפר סבא, אמר המאמן כי בפעם הבאה בה הוא ייאלץ לעזוב את האצטדיון מיציאה צדדית ובליווי משטרתי, הוא לא יחזור. הדברים של נעים נאמרו אחרי שבשבת שעברה, המתינו לו כ-100 מאוהדי הקבוצה מחוץ לאיצטדיון אחרי ההפסד הביתי להפועל עכו, קיללו ואיימו ובשל כך ביקשו ממנו השוטרים לצאת מיציאה צדדית. נעים סירב ויצא למכוניתו כרגיל תחת מטר של קללות וגידופים.

גם הבעלים סתיו שחם עבר חוויה דומה בשבת שעברה ואחרי דבריו של נעים אתמול, הוא אמר: "אם פליקס נעים יעזוב את הפועל כפר סבא בגלל 100 אוהדים שמקללים ומאיימים עליו, גם אני אעזוב איתו. אני חושב שכל בעלי הקבוצות מהראשון ועד האחרון צריכים להילחם בתופעה הנוראית הזו שמאמנים ויושבי ראש צריכים לעזוב מגרשים בליווי שוטרים וחיילי מג"ב. ביום שבת פליקס יצא כשחמישה אנשי ביטחון מקיפים אותו. אני לא אקבל את ההתנהגות הזו. אם יש קבוצה של אנשים שרוצה להרוס את הדבר היפה הזה שבנינו כאן בהפועל כפר סבא, אז אני לא אהיה חלק מזה. כבר הצהרתי שפליקס ישאר איתנו עד סוף העונה בכל תוצאה אשר תהיה ואני מצפה שיכבדו את הדברים".

באשר ללנרי קהינדה, אמר שחם: "שום דבר לא השתנה. לנרי קהינדה הוא חלוץ הפועל כפר סבא עד תום העונה. אני מציע להפועל עכו לא לחכות לו עד סיום חלון ההעברות כי הם יישארו בסוף בלי חלוץ".

אוהדי הפועל כפר סבא. יוסי ציפקיס
הבעלים כועס. אוהדי הפועל כפר סבא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully