וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפאדיחה הענקית של סרחיו ראמוס, סל ניצחון ממגרש שלם

כוכב ריאל מדריד פרסם קולאז' לסיכום השנה, אלא שאחת התמונות הייתה בכלל של ליאו מסי והתינוק שלו. מכללת אלמירה פיגרה בשלוש נקודות עם 8 שניות על השעון, אך ניצחה אחרי סל משוגע. המשטרה תפסה את חאמס רודריגס נוסע על 200 קמ"ש לאימון

צילום מסך

21:30: לא כך תכנן חאמס רודריגס לפתוח את 2016 - המשטרה תפסה אותו עם ניידת סמויה דוהר ב-200 קמ"ש לאימון. קנס ואולי גם אובדן רישיון בדרך

ב"אס" כבר הספיקו לצחוק עליו

16:00: הפאדיחה הענקית של סרחיו ראמוס

הבלם הוותיק של ריאל מדריד ביקש לאחל שנה טובה לכל מעריציו ועוקביו ברשתות החברתיות ובחר לעשות זאת באמצעות קולאז' של תמונות שלו מהשנה החולפת. אלא שלא ברור איך, לאותו קולאז' הסתננה תמונה של יד אוחזת באצבע של תינוק, תמונה שפרסמה לא אחרת מאשר בת הזוג של ליאונל מסי, כאשר הילד של הפרעוש נולד מוקדם יותר השנה. ראמוס תיקן במהרה את הטעות והחליף את התמונה המדוברת באחת שלו, מחזיק ביד של התינוק שלו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי ורבים הספיקו לצלם את התמונה המקורית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ככה נראתה התמונה המקורית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וככה נראתה הגרסה המתוקנת (מצאו את ההבדלים...)

11:41: עומרי כספי מאחל שנה אזרחית טובה

09:27: סל ניצחון מטורף ממגרש שלם

הנה משהו שלא רואים בכל יום. אלמירה קולג' פגשה למשחק מכללות את אנדיקוט, וכשנותרו שמונה שניות לסיום היא הייתה בפיגור של שלוש נקודות. אלמירה הוציאה כדור מהצד, אחד משחקניה קלע שלשה מהירה והיריבה יצאה להתקפה שהייתה אמורה להיות האחרונה במשחק. אלא שאחד משחקני אלמירה הצליח לחטוף את הכדור ולהוציא זריקה ממגרש שלם שנכנסה במפתיע לטבעת ממש עם הבאזר, והעניקה ניצחון סנסציוני לקבוצה שפיגרה בשלוש נקודות, שמונה שניות לסיום ההתמודדות.

09:11: הקוורטרבק שתקף שוטר

הקוורטרבק של מכללת TCU, טרבור בויקין, נעצר הלילה לאחר שלקח חלק בתגרה המונית בבר שבאורגון. הוא עוכב על ידי מספר שוטרים מחוץ למועדון אך איבד עשתונות והחל לתקוף כמה מהם. השוטרים השתלטו על השחקן במהרה ועצרו אותו למשך הלילה, כשבויקין צפוי לשלם ובגדול על המעשה.

08:55: מאמן הפוטבול של מכללת מישיגן, מארק דאנטוניו, מסיים ראיון קצת לפני הזמן

08:51: קעקע על זרועו "קליבלנד אלופת 2015", ועדכן את הכיתוב בהתאם לשנה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully