וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס לוקח אחריות: "עשיתי טעות שעלתה לנו במשחק"

1.1.2016 / 8:34

סיכום משחקי יום חמישי: גארד ראשון לציון מאוכזב מההפסד. פאלמר ישחק כבר נגד קרית גת. דניס: "לא פחדתי לקחת את הזריקה האחרונה". בחולון מנהלים מגעים עם או.די אנוסיקה ששוחרר מא.א.ק אתונה, באילת מחכים לקיין

one

מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (חמישי) הפסד רביעי העונה ב-13 משחקים כשנוצחו 73:71 על ידי בני הרצליה בתום דרמה גדולה. הקבוצה של שרון דרוקר יצאה מפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה כדי להוביל ב-7 הפרש במחצית השנייה, אך ביצעה מספר טעויות בסיום, כשהקריטית שבהם הייתה איבוד כדור של מארק ליונס, חצי דקה לסוף, ונתנה להרצליה את האפשרות לנצח את המשחק על הבאזר. בסיום המשחק הודיעה הקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, כי הפורוורד קווין פאלמר סיכם בשורות המועדון והוא יעבור מהפועל אילת. פאלמר ינחת היום בראשון לציון, יתאמן עם הקבוצה וישחק ביום ראשון נגד מכבי קרית גת.

"ממש לא שיחקתי טוב. עשיתי טעות בסיום שעלתה לנו במשחק אז אני לא מאושר מההופעה האישית שלי", אמר בסיום המשחק מארק ליונס שקלע 19 נקודות, אבל איבד כדור מכריע בסיום המשחק לכארם משעור, "כקבוצה שיחקנו טוב. סטיבן דניס עשה מהלך גדול, הוא היה אגרסיבי, חדר וקלע סל גדול. זה לא משחק שאמור להדאיג אותנו. אנחנו נשוב לעצמנו במהירות. ברור שיש אכזבה על ההפסד, אבל זה יעבור מהר".

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. קובי אליהו
מוכן לשחק. פאלמר/קובי אליהו

בני הרצליה

המנצחת הגדולה של המחזור היא בני הרצליה, שיצאה בצורה נהדרת מההפסד המאכזב נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, ועלתה באופן זמני למקום השלישי בטבלה. הקבוצה מהשרון, שקיבלה סל ניצחון של סטיבן דניס, שיחקה ללא מורן שסובל עדיין מפציעה, ונהנתה מערב נהדר של דרו קרופורד ואבירם זליקוביץ' שקלעו 20 ו-17 נקודות בהתאמה הקבוצה של מיקי גורקה ניצחה בשמונה מ-11 משחקי הליגה האחרונים שלה, והיא תנסה להמשיך במומנטום שלה ביום שלישי הקרוב כשתארח את עירוני נס ציונה. בקבוצה סימנו גם את גביע המדינה כמטרה רצינית, וכדי לעלות לחצי הגמר, יצטרכו לגבור על מכבי ראשון לציון בפעם השלישית העונה.

"זו הייתה מלחמה. שתי הקבוצות נלחמו אחת בשנייה אתמול. למזלנו הכדור האחרון היה אצלנו, לקחתי אותו וניצחנו", סיכם דניס שסיים את המשחק עם 4 נקודות, "שיחקתי גרוע לאורך כל המשחק אבל הקבוצה שיחקה טוב. קרופורד, זליקוביץ' וסינגלטון השאירו אותנו בתמונה. החטיפה של משעור עזרה גם כן. בסוף הם החליטו להניח את הכדור אצלי ביד למרות שלא שיחקתי טוב. לא פחדתי לקחת את הזריקה האחרונה. המאמן החליט להשאיר אותי על הפרקט כנראה מהסיבה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תקציר בני הרצליה - עירוני נס ציונה 92:95. דני רובין שחקן בני הרצליה, one
מבסוטים. דני רובין וקרופורד/one, דני רובין שחקן בני הרצליה

הפועל חולון

בהפועל חולון לא ציפו לצאת עם יותר מדי מיד אליהו אמש, והקבוצה של דן שמיר אכן הפסידה 93:75 ורשמה את הפסד הליגה התשיעי שלה בעשרת המשחקים האחרונים. בחולון התפרקו ברבע השני, אותו הפסידו ב-16 הפרש, ומשם הסיפור היה גמור. בקבוצה ממשיכים לנסות ולצרף שחקן פנים במקומו של ג'רמיס סמית' ששבר את ידו לפני כשבוע וחצי, והם מקווים לעשות זאת עד למשחק הליגה החשוב נגד מכבי אשדוד ביום שלישי.

"זה מתסכל, אבל צריך ליישם את כל הקלישאות של להשאר ביחד ולהרים את עצמנו", סיכם אייל שולמן שקלע 7 נקודות אמש, "יש לנו שני משחקים גדולים עכשיו, במימדים שלנו, ואנחנו עם הפנים ליום שלישי, לא עשינו ניצחון הרבה זמן. הראינו שיפור קבוצתי, ויש לנו ביום שלישי משחק עונה מבחינתנו, נצטרך להרים את עצמנו לניצחון. אנחנו מתוסכלים, אי אפשר להסתיר את זה, הפסדנו שמונה מתשעת המשחקים האחרונים, שמח שלא התפרקנו ל-50 הפרש וקצת הצלחנו להשאר בליגה, אלה דברים שחשובים להמשך הדרך. צריכים לצאת למלחמה נגד הקבוצה שבסדר גודל שלנו. אנחנו לא מנסים להתייחס לדיבורים מבחוץ, צריכים להשאר מלוכדים ומשפחתיים. אנחנו קבוצה מפסידה עם אווירה טובה, זה נותן סימן חיובי להמשך. אני מקווה שזה יביא לנו ניצחונות ונתרומם".

הקבוצה פנתה לאו.די אנוסיקה ,ששוחרר בחודש שעבר מא.א.ק אתונה, ובין הצדדים מתנהלים מגעים. בחולון מקווים להחתימו עד המשחק נגד אשדוד.

אייל שולמן שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
מנסים להישאר מלוכדים. שולמן/קובי אליהו

עירוני נס ציונה

המפסידה הגדולה של המחזור אמש הייתה עירוני נס ציונה שהושפלה באולמה הביתה בידי הפועל ירושלים 109:77. השחקנים של עופר ברקוביץ' פשוט לא הופיעו ופיגור ב-33 הפרש כבר במחצית הראשונה, כש-20 הדקות האחרונות היו גארבג' טיים ארוך. בנס ציונה לא מתכוונים לעבור על המשחק בשתיקה, וכבר היום תערוך הקבוצה אימון בו ברקוביץ' ינסה לשנות כיוון. הכתומים עדיין לא קיבלו החלטה האם להשאיר את הגארד הנבחן מלקולם לי במקומו של קמרון ג'ונס המאכזב.

"הצלחנו להתייצב, לא נפגשנו במשחקים האחרונים נגד קבוצה כמו ירושלים, הם סיימו עם 109 נקודות, 60 ומשהו נקודות במחצית", סיכם יחזקאל סקוורר את המשחק, "רוב המחצית השנייה הם שיחקו עם החבר'ה הצעירים שלהם. לא משנה איך נופיע, אם נקבל 109 נקודות, לא נוכל לנצח שום משחק. לירושלים יש סגל חזק, עמוק וכשרוני, אבל הם היו בלי שני שחקנים חשובים, והעובדה שפישר לא היה הייתה אמורה לעזור לנו מבחינת החוק הרוסי, אבל ברגע שלא שיחקנו אגרסיבי מההתחלה, זה לא שינה. האגרסיביות שלהם סיימה את המשחק כבר ברבע הראשון. לא באנו מפוחדים, ואם אנחנו באים מוכנים ואגרסיביים אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה, אבל ברגע שיש 30 הפרש במחצית, קשה לשנות דברים במחצית השנייה, ואם אין שינוי מומנטום עם תחילת המחצית השנייה, זה יישאר גארבג' טיים ארוך".

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
התפרקות. ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

הפועל אילת

בהפועל אילת רשמו אמש ניצחון ליגה שישי, וחמישי בשישה משחקי בית מתחילת העונה, כשהקבוצה של עודד קטש גברה בתום דרמה גדולה 78:82 על מכבי אשדוד. אילת נהנתה מערב שיא של קאליף וואייט שקלע 23 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, ובסיום המשחק נפרדו מקווין פאלמר שעבר לראשון לציון. במועדון ממשיכים לחכות לדיאנדרה קיין, שכבר סיכם את תנאיו בפעם השנייה העונה, אך טרם חתם על חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully