וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל גברה על ניוקאסל 0:1, ניצחון דרמטי למנצ'סטר סיטי

לורן קוסיילני (72) סידר ניצחון חשוב למוליכה, כשלסטר השנייה החמיצה פנדל ב-0:0 מול בורנמות'. טורה ואגוארו קבעו מהפך ו-1:2 לסיטי על ווטפורד בחוץ. מנצ'סטר יונייטד - סוונסי 1:2

מיקאיל אנטוניו שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
הכובש הראשון של 2016. מיקאיל אנטוניו/רויטרס

רגע לפני שקבוצות הפרמיירליג מצטרפות למשחקי הגביע, הן נועלות את מחזורי חג המולד ופותחות את החצי השני של העונה עם המחזור ה-20, שיצא לדרך היום (שבת) עם ניצחונה של ווסטהאם 0:2 על ליברפול. ארסנל פתחה פער של שתי נקודות בפסגה בזכות 0:1 קשה על ניוקאסל, בזמן שלסטר השנייה שוב לא כבשה וסיימה ב-0:0 מול בורנמות'. מנצ'סטר סיטי ניצחה את ווטפורד 1:2 בחוץ ו-ויין רוני כבש שער ניצחון עם העקב ב-1:2 של מנצ'סטר יונייטד על סוונסי.

ארסנל - ניוקאסל 0:1

זה לא היה פשוט בכלל, אבל התותחנים שמרו על הפסגה במשחקם הראשון ב-2016, עם אותה תוצאה בה גברו על ניוקאסל בפתיחת העונה. המגפייז לא היו רחוקים מיתרון מפתיע, נעצרו פעמיים אצל פטר צ'ך ובסופו של דבר כשלו במצב נייח, בסיומו דווקא הבלם לורן קוסיילני מצא את הרשת והעניק לארסן ונגר ניצחון תשיעי רצוף במפגשים מול ניוקאסל ועוד שלוש נקודות.

דקה 48: ויינאלדום יכול היה להדהים את המוליכה, אבל החמיץ הזדמנות פז כשנעצר אצל צ'ך.

דקה 72: גול! הסכר נפרץ מבחינת התותחנים. כדור קרן של אוזיל יצר בלגן ברחבה, ז'ירו נגח פעם אחת וקוסיילני דחק מקרוב פנימה. 0:1 לארסנל.

לורן קוסיילני שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
בא לעזרת ונגר. לורן קוסיילני/רויטרס

לסטר סיטי - בורנמות' 0:0

האם אנחנו עדים להתקפלות של השועלים? אחרי שכבשה בכל משחק ליגה עד לכריסמס, לסטר סיטי השלימה הערב 270 דקות ללא שער זכות כשסיימה בתיקו מאופס מול בורנמות' העיקשת. ריאד מחרז יכול היה לקטוע את הבצורת שנמשכת כבר שלושה משחקים, אבל הפנדל שלו נעצר על ידי ארתור בורוץ וכך לסטר נותרה עם שתי נקודות בלבד מתוך תשע במחזורי החג. למרות זאת, קלאודיו ראניירי עדיין במקום השני.

דקה 27: הבעיטה הראשונה של אוז'ואה נבלמה והכדור הגיע לוורדי שירה לקורה.

דקה 59: כרטיס אדום והחמצת פנדל! פרנסיס הכשיל את ורדי על סף הרחבה, אבל השופט הצביע על הנקודה הלבנה והרחיק את בלם בורנמות'. מחרז ניגש לנקודה הלבנה, אך בורוץ הדף את הבעיטה שלו.

ארתור בורוץ שוער בורנמות' עוצר פנדל של ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי. רויטרס
לסטר בבצורת. ריאד מחרז מחמיץ פנדל/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סוונסי 1:2

לואי ואן חאל שוב הזיע באולד טראפורד, אבל עקב קסום של ויין רוני דאג להרגיע אותו מעט עם ניצחון ראשון אחרי שמונה משחקים. סוונסי, שניצחה ארבעה מחמשת המפגשים האחרונים שלה מול מנצ'סטר יונייטד, הצליחה לחזור אחרי שער היתרון של אנתוני מרסיאל (48) בעזרת נגיחה של גילפי סיגורדסון (71), אך הקפטן של השדים האדומים קטע בצורת אישית עם ביצוע נהדר והחזיר את קבוצתו למקום החמישי.

דקה 48: גול! כמה לחץ השתחרר אצל השדים האדומים. יאנג הגביה כדור מצוין מצד ימין ומרסיאל נגח לקרקע ופנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 71: גול! יונייטד לא מסוגלת לשמור על היתרון. בארו המחליף הסתובב נהדר בימין והרים לרחבה, שם סיגורדסון חיכה ונגח בקשת מעל ידוי של דה חאה. סוונסי איזנה ל-1:1.

דקה 77: גול! איזה שער של רוני. מרסיאל פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב לעבר הקפטן, שעם העקב הסיט פנימה וכבש בליגה לראשונה מאז השער נגד אברטון באוקטובר. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
הפציע בזמן. ויין רוני/רויטרס

ווסטהאם - ליברפול 0:2

החג הסתיים ואיתו גם המומנטום של ליברפול, שהפסידה בפעם השנייה העונה לווסטהאם. אחרי ה-0:3 באנפילד בתחילת העונה, הפעם הפטישים הסתפקו בשתי נגיחות לרשת של סימון מיניולה וחלפו על פני המרסיסיידרס בטבלה, בעזרת משחק ליגה שביעי ללא הפסד (חמש תוצאות תיקו וכעת שני ניצחונות רצופים). מיקאיל אנטוניו הקפיץ את הקהל המקומי עם נגיחה עוצמתית כבר בדקה ה-10 ואנדי קארול חיקה אותו בדקה ה-55 וחגג שער מול הקבוצה בה היה פלופ גדול. ווסטהאם קיבלה גם בשורות טובות עם חזרתו מפציעה של דימיטרי פאייה, אם כי איבדה את מנואל לאנסיני ששוב נפצע.

דקה 4: ליברפול עם האיום הראשון. מהלך יפה של אייב הצעיר הסתיים עם בעיטה שטוחה מ-16 מטרים שחלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 10: גול! יופי של שער של הפטישים. ולנסיה הגביה נהדר לרחבה ואנטוניו בן ה-25 נגח בעוצמה את השני שלו העונה והראשון בפרמיירליג לשנת 2016. 0:1 לווסטהאם.

דקה 17: לאנסיני הפתיע את כולם עם בעיטה שהסתובבה החוצה ונעצרה בקורה הימנית.

דקה 39: לאנסיני, שרק בשבוע שעבר חזר מפציעה, נפגע ונאלץ לפנות את מקומו לטובת אוביאנג.

דקה 45: כמעט השוויון של ליברפול. פירמינו השאיר לג'אן שסובב מקצה הרחבה כדור שכבר הכניע את אדריאן, אך פגש את המשקוף.

דקה 55: גול! הנקמה של קארול. נובל הגביה כדור נהדר והחלוץ הגבוה נגח פנימה לרשת האקסית. 0:2 לווסטהאם.

דקה 64: ולנסיה פינה את מקומו לפאייה, שחזר מוקדם מהצפוי (אחרי כחודשיים בלבד) וזכה לתשואות מאוהדי ווסטהאם.

דקה 69: הצלה כפולה של מיניולה. קארול נגח מארבעה מטרים וסחט הדיפה אחת מהשוער הבלגי, ואחרי ערבובייה הכדור הגיע לאנטוניו שבעט חלש לידיו של מיניולה.

דקה 90: אחרי עצירה יפה של מיניולה לבעיטה של קויאטה, ליברפול יצאה להתקפה וכמעט צימקה, אבל הנגיחה של המחליף אלן חלפה ליד הקורה.

נגח לרשת האקסית. אנדי קארול/רויטרס

ווטפורד - מנצ'סטר סיטי 2:1

הקבוצה של מנואל פלגריני גילתה הרבה אופי, צימקה את הפער מהמקום השני וממשיכה לפזול כמובן לכיוון הפסגה. אלכסנדר קולארוב כבש שער עצמי בנגיחה בדקה ה-55, אבל יאיא טורה השווה בדקה ה-82 אחרי קרן וקון אגוארו השלים מהפך כעבור שלוש דקות דווקא בנגיחה. הניצחון המאוחר הזה היה הראשון של סיטי בחוץ בליגה אחרי שישה משחקים. וכשהתכולים סוף סוף אוגרים נקודות גם מחוץ לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, הם שוב המועמדים הבכירים לתואר. ווטפורד התאכזבה אחרי שהייתה רחוקה כ-10 דקות בלבד מניצחון ראשון על סיטי מאז 1987.

שחקני מנצ'סטר סיטי יא יא טורה, אלכסנדר קולארוב. רויטרס
סוף סוף ניצחון חוץ. טורה וקולארוב/רויטרס

משחקים נוספים

סנדרלנד - אסטון וילה 1:3
לסנדרלנד: פטריק ואן אנהולט (30), ג'רמיין דפו (72 ו-90). לאסטון וילה: קרלס חיל (63)

נוריץ' - סאות'המפטון 0:1
לנוריץ': אלכסנדר טטיי (76)

ווסט ברומיץ' - סטוק סיטי 1:2
לווסט ברומיץ': סטפן ססניון (60), ג'וני אוואנס (90+3). לסטוק: ג'וני וולטרס (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully