וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "טוטו שחקן מצוין, בעיקרון התאכזבתי שהוא לא הגיע"

31.12.2015 / 12:24

הפועל תל אביב מתכוננת להפועל חיפה אחרי 720 דקות ללא שער שדה. המאמן הוסיף: "בשביל לנצח הכדור צריך להיות ברשת. כל עוד זה לא יקרה, ברור שתהיה ביקורת". ספורי חזר לאימונים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב תארח את הפועל חיפה ביום ראשון (20:15) ותנסה לעשות סוף לרצף המשחקים ללא ניצחון, שעומד כרגע על ארבעה. האדומים יודעים שהם יהיו חייבים לפתור את בעיית השערים וזוכרים ששער השדה האחרון של הקבוצה נכבש בהפסד 3:1 להפועל באר שבע. 720 דקות בלי שער שדה. רמזי ספורי חזר להתאמן אחרי הבירור שנערך לו עם ההנהלה.

המאמן גיא לוי אמר: "אנחנו מודעים לבעיות שיש לנו, אין לי מה לחדש בנושא. אני מקווה שיהיה לנו משחק מספיק טוב בשביל להבקיע ולנצח את הפועל חיפה. ספורי? זה לא תלוי בי, זה תלוי בו. אם הוא יהיה טוב, הוא ישחק. הוא לא הושעה, פשוט הייתה הבהרה שלך הדברים. זה הוצג כאילו זה משהו דרמטי, אבל זה לא היה כזה".

לוי נשאל האם הוא התאכזב מכך שטוטו תמוז לא הצטרף לקבוצה בסופו של דבר וענה בקצרה: "טוטו שחקן מצוין ובאופן עקרוני התאכזבתי".

על הביקורת אמר לוי: "אנחנו מצליחים לשלוט יותר ברסן המשחק, גם במשחקים שהפסדנו. זה נחמד וטוב ויפה, אבל בתקשורת באים מהמקום של התוצאה ואתם צודקים. אנחנו לא עושים תוצאות - בשביל לעשות תוצאות הכדור צריך להיות ברשת. כל עוד זה לא יקרה, ברור שתהיה ביקורת. ברור שגם יהיה לי קשה להסביר שיש שיפור".

שחקן הפועל תל אביב, רמזי ספורי. קובי אליהו
חזר לאימונים, יחזור לסגל? ספורי/קובי אליהו
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. קובי אליהו
הקבוצה משתפרת, אבל התוצאות לא. גיא לוי/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב, קלאודיו בומבה. קובי אליהו
בומבה מתגעגע לפינטילי?/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב, משה אוחיון. קובי אליהו
משה אוחיון באימון היום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully