וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי ננזף ויחזור לאימוני הפועל תל אביב: "הוא לא אחראי למה שנאמר"

30.12.2015 / 20:39

הקשר, שהושעה בעקבות פוסט פייסבוק תוקפני של סוכנו דודו דהאן, יחזור לאימונים לאחר שהתנער מהדברים שנאמרו בשמו: "הובהר לו כי הקבוצה לא תסבול דברים כאלה בעתיד". אנטל ייעדר כשבועיים

one

רמזי ספורי עמד היום (רביעי) בפני ועדת משמעת, ננזף וצפוי לחזור מחר לאימונים. כזכור, לפני יומיים תקף סוכנו של ספורי, דודו דהאן, את האדומים בפוסט בפייסבוק והבהיר כי השחקן דורש שחרור מיידי מהקבוצה. מאז הוא הושעה והיום כאמור עמד בפני ועדת משמעת שבה התנער מדבריו של סוכנו ולכן הוחלט להחזירו לאימונים.

בהודעת המועדון נכתב: "רמזי ספורי עמד היום בפני וועדת המשמעת בראשותו של השופט (בדימוס) אבי זמיר. ספורי הבהיר כי ההתבטאויות שיוחסו לו לא נעשו על דעתו והוא לא היה מודע להן כלל. השחקן ננזף והוסבר לו כי באחריותו למנוע הישנותם של אירועים חריגים שכאלו, וכי הקבוצה לא תסבול הפרות משמעת ותטיל עונשים משמעותיים על כל עבירה נוספת. השחקן ישוב מחר לאימונים סדירים".

פציעתו של ליביו אנטל, שנפצע היום (רביעי) בקרסול, קלה בהרבה משחשבו. השחקן סובל מנקע בקרסול בלבד וצפוי להיעדר כשבועיים. היום באימון הקבוצה נפצע הקשר הרומני, ובקבוצה העריכו שמדובר בפציעה חמורה מאוד. אנטל פונה לבית חולים, אך החששות לפציעה רצינית התבדו לשמחתם של האדומים.

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
התנצל. ספורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully