וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר עשוי לחזור כבר בסופ"ש, סן אנטוניו מתקרבת לשיא מרשים

מאמן גולדן סטייט המחלים מניתוח נמצא עם הקבוצה בטקסס ועשוי לחזור בימים הקרובים. הספרס עם 0:19 בבית ו-2:14 בדצמבר. איש סמית' פורח בפילי, ג'פרסון ייעדר כחודש וחצי וקאזינס בעקבות וובר

שחקן גולדן סטייט, סטף קרי. רויטרס
יחזור בקרוב. קרי/רויטרס

המספרים

* לוס אנג'לס קליפרס קלעה שיא עונתי של 15 שלשות (ב-50 אחוזים).

* סנטר אורלנדו ניקולה ווצ'ביץ' קלע 20 נקודות או יותר זה המשחק השביעי ברציפות.

* סן אנטוניו סיימה את חודש דצמבר הטוב ביותר שלה בהיסטוריה עם מאזן של 2:14

* סן אנטוניו עם מאזן של 0:19 בבית, הפתיחה השלישית בטיבה בהיסטוריה לקבוצה במערב. הטובה ביותר? פורטלנד עם 0:26 בעונת 77/78.

* דימרקוס קאזינס צריך 34 ריבאונדים כדי לשבור את שיא המועדון של סקרמנטו.

טוני פארקר, קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
אין כמו בבית. פארקר ולאונרד/AP

גולדן סטייט ספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה השני העונה עם 114:91 לדאלאס. הווריירס לא שיתפו את סטף קרי הפצוע ושילמו בדמות מבוכה ביום האחרון של 2015. קרי עבר MRI ברגלו, בו התברר כי מדובר בחבלה בלבד וכי הוא צפוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב מול יוסטון הלילה (בין חמישי לשישי).

החדשות היותר טובות מבחינת הווריירס הם שמאמן הקבוצה, סטיב קר, צפוי לחזור לאימוני הקבוצה כבר בסוף השבוע הקרוב. קר נמצא עם הקבוצה במסע לטקסס וייקח זמן עד שיעמוד על הקווים, אך מדובר בהתקדמות גדולה מאז הניתוח שעבר בקיץ. המאמן הזמני, לוק וולטון התייחס לנושא ואמר: "זו בהחלט אפשרות, אבל אני חושב שגם הוא עוד לא יודע מתי הוא יחזור". קר מסרב להתראיין ונראה שגם הוא מערפל את התשובה לשאלה הזו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בצד השמח של הלילה נמצאת פילדלפיה. הסיקסרס השיגו ניצחון שני בשלושה משחקים, דווקא על עומרי כספי וסקרמנטו, והיא נמצאת במאזן חיובי מאז החתימה את איש סמית'. הפורוורד הצטרף לקבוצה רק לפני שבוע כשהגיע בטרייד מניו אורלינס (תמורת שתי בחירות דראפט בסיבוב השני) והספיק לקלוע 14 נקודות בניצחון על פיניקס ועוד 18 בניצחון המפתיע על הקינגס.

בארה"ב כבר מתלוצצים וטוענים כי מאז הגיש סמית' לפילי, היא מחזיקה במאזן טוב יותר (1:2) מאשר גולדן סטייט (1:1). הנתון הזה צפוי להשתנות בקרוב מאוד. במקביל, בתקשורת האמריקאית התאכזבו מהיכולת של כספי, שאמנם תרם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-11 אסיסטים, אך ככל הנראה קבע רף גבוה מדי במשחק הענק שלו מול גולדן סטייט. "לא בדיוק חגג את הערב הגדול שלו", נכתב בחלק מכלי התקשורת.

בנושא אחר, מכה לא פשוטה לשארלוט הורנטס, שהפסידה הלילה 122:117 ללוס אנג'לס קליפרס. הסנטר אל ג'פרסון, שלא שיחק בעקבות פציעה בברכו וצפוי להפסיד את החודש וחצי הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully