וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי יצחקי: "לא מתכוון להתפטר או להשעות עצמי מאיגוד השופטים"

31.12.2015 / 10:00

יו"ר האיגוד שמשמש גם כמנכ"ל משרד התחבורה, עמד במרכזו של תחקיר חדשות 2: "פעלתי על פי כל הנהלים. כל מה שדני נוימן החצוף אומר בכתבה הינו שקר". בן ציון סלמן תומך: "עוזי פעל כשורה"

IFB עם עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה על הרכבת הקלה. מערכת וואלה
"נחוש להמשיך כיו"ר איגוד השופטים". יצחקי/מערכת וואלה

יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, לא מתכוון להתפטר או להשעות את עצמו מתפקידו בעקבות תחקיר דני נוימן בחדשות 2. כזכור, בתחקיר נראה נוימן "מסדר" ללקוח שלו פגישה עם יצחקי שמשמש כמנכ"ל משרד התחבורה, וגובה על כך תשלום. בפגישה אותו לקוח (מעשה תחקירן חדשות 2) מנסה לשכנע את יצחקי להכניס מוצר לתקנים של משרד התחבורה.

יצחקי משמש מזה מספר חדשים שיו"ר איגוד השופטים ומאז ששודר התחקיר, יש לא מעט אנשים בכדורגל הישראלי שקוראים לו להתפטר או לפחות להשעות את עצמו בעקבות התחקיר. בשיחה הבוקר עם וואלה! ספורט הוא הבהיר: "אין לי שום כוונה להתפטר או להשעות את עצמי. לא מאיגוד השופטים ובטח לא ממשרד התחבורה. פעלתי על פי כל הנהלים והדברים גם נראים בכתבה ששודרה. לא הבטחתי שום דבר והבהרתי בצורה ברורה לאדם שהציע לי מוצר, שהוא צריך לפנות למשרד התקנים, לטכניון ולוועדות השונות על מנת להתקדם".

יצחקי הוסיף הבוקר: "כל הדברים שדני נוימן החצוף אומר שם לאותם אנשים שמקליטים ומצלמים אותו, הינם שקר. מהרגע שהוא קבע את הפגישה ועד הרגע שנפגשתי איתו ועם אותו אדם, עבר חודש ולא כמה ימים כפי שמתואר. פעלתי לפי הספר ועל פי כל מנהל תקין. הדברים עוד יוכחו ויובהרו בהמשך. אני לא פועל כאן לבד. יש יועצים משפטיים ואנשי מקצוע שמעורבים".

באשר לאיגוד השופטים אמר יצחקי: "אני נחוש להמשיך כיו"ר האיגוד. יש לי הרבה מה לעשות כדי לקדם ולשפר את האיגוד ואת כושרם של שופטי הכדורגל. אני מלא במרץ ואין לי שום בעיה עם זה שעכשיו אהיה חשוף יותר בגלל התפקיד הזה".

בן ציון סלמן. ברני ארדוב
"באמת לא רואה סיבה בעקבות התחקיר שעוזי יתפטר או ישעה את עצמו". סלמן/ברני ארדוב

במקביל לקולות שקוראים ליצחקי להתפטר או להשעות את עצמו, היו"ר הקודם של איגוד השופטים, בן ציון, מביע בו תמיכה. "עוזי יצחקי לא צריך להתפטר מאיגוד השופטים ואני גם לא מוצא סיבה שהוא ישעה את עצמו מהתפקיד", אמר סלמן. "ראיתי את התחקיר ובחנתי את הדברים היטב. אני חושב שעוזי יצחקי פעל, על פי מה שרואים, בדיוק כפי שמנכ"ל משרד ממשלתי צריך לפעול. הוא קיבל לפגישה אדם שמציע מוצר שקשור לבטיחות. הוא הזמין לפגישה את המהנדס של משרד התחבורה כדי שיהיה נוכח ויקשיב לדברים. והכי חשוב, לאורך כל הפגישה הוא הבהיר לאורח במשרדו כי המוצר שלו צריך קודם בכלל להיות קיים ואחרי זה לעבור את משרד התקנים והטכניון ואת הוועדות במשרד התחבורה. הוא לא אמר לרגע שהכול יהיה בסדר ושהמוצר יעבור בוודאות. הוא לא הבטיח שום דבר בקטעים בהם הוא מצולם במצלמה נסתרת".

אבל הוא קיבל בתוך זמן קצר מאוד אדם לפגישה בגלל הקשרים עם דני נוימן.

"אני יודע שיש במשרד התחבורה וגם במשרדים אחרים מדיניות של דלת פתוחה, כל שכן כשמדובר בחברה שמציעה מוצר שקשור לבטיחות בנהיגה. אני לא מאמין שהיו מונעים ממישהו להציג מוצר שהוא רוצה להכניס לשוק, גם אם הוא היה מגיע בלי דני נוימן".

לא היו מקבלים אותו בכלל לפגישה.

"זה לא נכון. יש מדיניות של דלת פתוחה במשרדים והיו מקבלים".

אחרי התחקיר הזה עוזי יצחקי יכול להמשיך להיות יו"ר איגוד השופטים?

"אני באמת לא רואה סיבה בעקבות התחקיר שעוזי יתפטר או ישעה את עצמו. על פי מה שהראו בתחקיר, הוא פעל כפי שצריך. לגבי הפגישה עצמה, היא תואמה מול האנשים במשרד".

יש לעוזי יצחקי בכלל זמן לאיגוד השופטים?

"למה לא? כשמחלקים את הזמן כמו שצריך, אז גם אנשים עסוקים מוצאים זמן לפעילויות שונות".

מה הוא תרם אחרי הקדנציה שלך?

"אני יודע שהוא נמצא הרבה במגרשים, בעיקר של הילדים ובני הנוער וכל הזמן חושב איך אפשר לקדם את האיגוד ולשפר את רמת השופטים. אני יודע שעוזי יצחקי עשה הרבה דברים טובים במשרד התחבורה והביא להתייעלות אמיתית, כך שגם באיגוד הוא יעשה דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully