וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פריירה: "לא אהיה המאמן של מכבי תל אביב"

31.12.2015 / 10:15

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת, הספרדי, ששימש כעוזרו של סלבישה יוקאנוביץ', דיבר: "גאה בשחקנים". קרלוס: "צריכים לכבד את ההחלטה של יוקאנוביץ'"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת, בצל עזיבתו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לפולהאם. עוזרו לשעבר, חאבייר פריירה, מילא את מקומו ודיבר לקראת ההתמודדות.

פריירה בן ה-49, שיעמוד על הקווים ביום שבת, שימש כעוזרו של יוקאנוביץ' גם בווטפורד ולפני זה עבד בתפקידים דומים בריאל ויאדוליד, לבנטה, קרטחנה, אלבסטה וסלמנקה הספרדיות. הוא שימש כמאמן הראשי של אלאבס במשך כחצי שנה ב-2009.

חאבייר פריירה מאמן מכבי תל אביב עם קרלוס גרסיה. קובי אליהו
דרוכים. פריירה וקרלוס/קובי אליהו

"אני מאמין בשחקנים שבקבוצה", אמר חאבייר פריירה, ששימש כעוזרו של סלבישה יוקאנוביץ'. "אני מלא בביטחון. אנחנו מוכנים למשחק מול הפועל רעננה. יהיה משחק קשה. הפועל רעננה קבוצה מאומנת, אבל אנחנו מוכנים להילחם. אני לא כאן כדי להישאר כמאמן, אני ממלא מקום. אני שמח שהשחקנים ממשיכים לעבוד יחד ונראים כקבוצה מאוחדת".

"אנחנו מרוכזים אך ורק באימונים ובמשחק הקרוב", ציין קרלוס גרסיה. "אנחנו מקצוענים, ולכן יודעים לשים את הדברים בצד. אנחנו חושבים רק על עצמנו ולא על היריבות. כל המשחקים מול הפועל רעננה קשים, תמיד, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי להצליח במשחק. הצעה מאנגליה? אם תהיה לי, נראה. כדורגל הוא לא משפחה? במשפחה יש יותר בעיות. בסופו של דבר, זו עבודה. אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה של סלבישה".

הבלם הוסיף: "אם קבוצות שונות מעוניינות בשחקנים שלנו או במאמנים שלנו זה אומר שאנחנו עושים עבודה טובה. לא נשכח את העובדה שסלבישה הביא אותנו לליגת האלופות. בנוסף, אנחנו בצמרת בליגת העל, זאת למרות ששיחקנו בצ'מפיונס, וזה אומר שהוא עשה עבודה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חאבייר פריירה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רק ממלא מקום. פריירה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully