וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.12: מנצ'סטר יונייטד רוצה את חאמס ואנדרסון

השדים האדומים פתחו במו"מ עם ריאל על הקולומביאני וסימנו את קשר לאציו, שדורשת 35 מ' יורו. גרויץ' קיבל ויזת עבודה ויצטרף למרסיסייד בשבוע הבא. טוטנהאם וליברפול רודפות אחרי לאבצי, אבל סוכנו הבהיר שהוא יישאר בפ.ס.ז'. הוסטי חזר לגרמניה, רידג'וול הצטרף לכיאל וחמד

one

העברות

* מקסי מוראלס השלים את המעבר מאטלאנטה האיטלקית ללאון המקסיקנית. סכום ההעברה לא פורסם, אבל באיטליה מעריכים שלאון שילמה על הקשר-חלוץ הארגנטינאי 5 מיליון יורו.

* סאבולש הוסטי בן ה-32 חזר לבונדסליגה וחתם באיינטרכט פרנקפורט. ההונגרי ששיחק בעבר בהאנובר, בילה את השנה וחצי האחרונות בצ'נגצ'ון יטאי הסינית.

* החלוץ הסרבי דיאן לקיץ' (30) חתם לעונה וחצי בג'ירונה הספרדית. לקיץ' שחוזר לספרד מאתלטיקו קולקטה ההודית, שיחק בעבר באוסאסונה, ספורטינג חיחון ואייבר.

* שחקן אסטון וילה ונבחרת אנגליה הצעירה לשעבר, ליאם רידג'וול, חתם בברייטון לתקופה של קצת פחות מחודשיים. לקראת סוף פברואר הוא יחזור לשורות פורטלנד, כשזו תתחיל להתכונן לעונה החדשה ב-MLS.

* מרקו גרויץ' קיבל ויזת עבודה ויעבור בדיקות רפואיות בליברפול בשבוע הבא לפני שיעבור באופן רשמי.

* המגן האיטלקי ג'נדומניקו מסטו, שהיה ללא קבוצה מאז שוחרר מנאפולי, הצטרף בהעברה חופשית לפנאתינייקוס.

שחקן טוטנהאם, אנדרוס טאונסנד. Michael Regan, GettyImages
מבוקש מאוד. טאונסנד/GettyImages, Michael Regan

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד פתחה במשא ומתן עם חאמס רודריגס, הכוכב הקולומביאני של ריאל מדריד. השדים האדומים מוכנים לשלם 59 מיליון ליש"ט, על פי הדיילי אקספרס.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד סימנה יעד חדש וכבר פתחה בשיחות עם לאציו על פליפה אנדרסון. על פי הדיווחים, האיטלקים לא ישחררו את הברזילאי תמורת פחות מ-35 מיליון יורו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שווסטהאם מוכנה לשלם 18 מיליון יורו על חלוץ יובנטוס ונבחרת איטליה, סימונה זאזה. האלופה האיטלקית מוכנה למכור אותו, אבל היא צפויה לדרוש לפחות 25 מיליון יורו.

* ליברפול וטוטנהאם מאוד רוצות את אסקיאל לאבצי, אבל סוכנו אמר שהוא לא עוזב את פריס סן ז'רמן. באנגליה מעריכים שהשתיים בכל זאת ינסו לקדם את המגעים לרכישת הארגנטינאי.

* נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה, הבהיר שמיראלם פיאניץ' לא למכירה בינואר. בספרד טוענים שריאל מדריד וברצלונה רוצות את הבוסני הבינלאומי, אבל פאלוטה הסביר שסעיף היציאה שלו - 45 מיליון יורו - לא רלוונטי לינואר, אלא רק לקיץ.

* שאלקה קרובה לרכישת רנאטו אוגוסטו מקורינתיאנס. הקשר הברזילאי בן ה-27, צפוי לחזור לסיבוב שני בגרמניה אחרי ששיחק בבאייר לברקוזן בשנים 2008-2012. שאלקה אמורה לשלם עליו 8 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ', ווטפורד, אסטון וילה וניוקאסל מעוניינות בשחקן הכנף של טוטנהאם, אנדרוס טאונסנד. השחקן בן ה-24 צפוי לעלות למעלה מ-10 מיליון ליש"ט.

* לוריין הצרפתית הודיעה שהיא קיבלה את הצעתה של סנדרלנד על הבלם הצרפתי-שנהבי, לאמין קונה. העסקה אמורה להיסגר בימים הקרובים.

* פאלרמו מעוניינת באלסיו צ'רצ'י, שמשחק כרגע כמושאל מאתלטיקו מדריד למילאן. החלוץ בן ה-28 השלים 90 דקות בשני משחקי ליגה בלבד במדי הרוסונרי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully