וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחרי סטיב גורי נמשכים: "היה חייב כסף לאנשים הלא נכונים"

חשש כבד לחייו של שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שנעדר מזה כשבועיים. חברו קרלוס וארלה ששיחק עמו ביאנג בויז: "רק לפני שבוע הוא אישר אותי בפייסבוק. קשה לי להאמין שהוא התאבד. סטיב, בבקשה תענה לי"

סטיב גורי, מכבי תל אביב, מול אמיר בן שמעון, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
החיפושים נמשכים. גורי/ברני ארדוב

סטיב גורי נעלם ב-12 בצדמבר כשיצא מביתו מבלי שהודיע לאף אחד. מאז - נעלמו עקבותיו. הוא השאיר את הטלפון האישי בביתו ואת כל רכושו ויצא אל עבר הלא נודע. מאז המשטרה מחפשת אחריו אך נראה כי עקבותיו נעלמו. בגרמניה חוששים כי הוא שם קץ לחייו כשעל פי דיווחים שונים, לגורי היו חובות רבים, בעיקר לאנשים מפוקפקים שאיתם הסתבך.

שחקן העבר, קרלוס וארלה, ששיחק עם גורי ביאנג בויז, נשאל על תחושותיו בנושא ואמר לתקשורת השוויצרית: "שבוע לפני שהוא נעלם שלחתי לו בקשת חברות בפייסבוק ודיברנו. מאז לא שמעתי ממנו. הוא היה חבר נהדר. עזרתי לו להתאקלם בשוויץ ויצאנו ביחד לחופשות. היינו בקפריסין ובאיביזה ביחד. אני חושב שהוא הסתבך מבחינה כלכלית עם אנשים לא נכונים, אך קשה לי להאמין שהוא התאבד. סטיב, אם אתה קורא את זה, בבקשה תדבר איתי".

שחקני מכבי תל אביב, סטיב גורי, אלירן עטר. קובי אליהו
החברים מתגעגעים. גורי עם עטר/קובי אליהו

גורי בן ה-34 שיחק במכבי תל אביב בעונת 2012/13 ובתחילת שנות האלפיים בבני יהודה. ברגע ששמעה על החדשה, משפחתו המתגוררת בפריז עזבה את ביתה, טסה לגרמניה, ונמצאת בדיסלדורף, שם התגורר השחקן בחצי השנה האחרונה עם בת זוגו.

גורי, שבתחילת דצמבר רשם את הופעתו הראשונה לעונה זו כשפתח בהרכב של סטיינבך מהליגה הרביעית, סבל מבעיות כלכליות ועל פי חברו הקרוב, גם מבעיות נפשיות לא מעטות. "המצב הכלכלי שלו לא מזהיר", אמר חבר קרוב של גורי ל"אקספרס" הגרמני. "הוא נעקץ במיליונים. הוא השקיע בנדל"ן בברזיל ובספרד ורימו אותו. הוא נפגע מאוד מכך והחל לבלות הרבה במועדונים ולצרוך סמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully