וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנינג ברג הוצע למכבי תל אביב

המאמן הנורבגי פוטר באוקטובר מלגיה ורשה ושמו נמצא ברשימות של ג'ורדי קרויף, ששיתף עמו פעולה במנצ'סטר יונייטד ומעוניין להחתים מאמן אותו הוא מכיר אישית. גם איבן דה לה פניה הוצע

one

שלושה ימים חלפו מאז הודיעה מכבי תל אביב על עזיבתו של סלבישה יוקאנוביץ' לטובת פולהאם, ולצהובים עדיין אין מאמן חדש. למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוצעו לא מעט מאמנים, כשאחד הבכירים מביניהם הוא הנינג ברג הנורבגי, שאימן את לגיה ורשה עד חודש אוקטובר האחרון. פרט לברג עלו גם שמותיהם של ז'ואן קאריו, תומאס כריסטיאנסן ואופציה מפתיעה יותר בדמות כוכב העבר איבן דה לה פניה, ששיחק עם קרויף בברצלונה ואספניול ועדיין לא אימן קבוצה.

הנינג ברג מאמן לגיה ורשה. רויטרס
עוד מועמד. הנינג ברג/רויטרס

בסביבתו של קרויף מעריכים כי ההולנדי מחפש מישהו שהוא מכיר מהעבר ויהיה קצת יותר מחויב לו, דוגמת המאמן הראשון אותו הביא למכבי תל אביב, חברו אוסקר גרסיה. הדברים מגיעים בעיקר נוכח האכזבה מהתנהלותו של יוקאנוביץ', שלא פעם בחר להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, וגם בעקבות חוסר הכימיה בין קרויף למאמן הקודם פאקו אייסטרן.

כמו דה לה פניה, גם ברג בן ה-46 שיתף פעולה עם קרויף בעבר, כשהשניים שיחקו יחד בסוף שנות ה-90' אצל אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. שחקן העבר הנורבגי, שרשם 100 הופעות בינלאומיות ולפני המעבר ליונייטד זכה באליפות גם עם בלקבורן, פרש ממשחק ב-2004 ועבר לאימון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הכדורגלן הספרדי איבן דה לה פניה. Shaun Botterill, GettyImages
השם המפתיע. איבן דה לה פניה/GettyImages, Shaun Botterill

ברג התחיל את קריירת האימון בגיל 35 בקבוצת לין מהבירה אוסלו והוביל אותה למקום השלישי. ב-2008 עבר להדריך את לילסטרום, אחת מקבוצותיו בעבר, ופוטר לקראת סיום העונה השלישית. לאחר מכן עשה קאמבק נוסף, הפעם לבלקבורן שהפכה אותו למנג'ר הזר הראשון בתולדות המועדון.

השידוך החזיק מעמד 57 ימים בלבד, הניב ניצחון בודד והסתיים בתביעה של ברג מפני שלא קיבל שכר. הנורבגי שימש גם כסקאוט של נוריץ', עד שקיבל הזדמנות להרים את קריירת האימון שלו בלגיה ורשה. הוא הוביל את לגיה לזכייה באליפות פולין ב-2014 ובעונה לאחר מכן זכה בגביע, אך איבד את האליפות, כשל במוקדמות ליגת האלופות ופוטר כאמור באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully