וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריאות "טועמה מחבל: מכבי תל אביב נקנסה ב-10,000 שקל

30.12.2015 / 20:40

דיין ההתאחדות החליט לקנוס את הצהובים בעקבות השיר הקבוע של אוהדי הקבוצה במשחק נגד קרית שמונה בטענה כי במועדון היו יכולים לאתר את המקללים. עונש ההרחקה של טל בנש נותר על כנו

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
שוב נקנס בבית הדין. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל גזר הערב (רביעי) קנס בסך 10,000 שקל כנגד מכבי תל אביב אחרי שבמשחקה האחרון מול עירוני קרית שמונה שרו אוהדיה בפעם המי יודע כמה "סלים טועמה מחבל". במכבי תל אביב ניסו להציג בפני בית הדין הערב גישה לפיה השיר המדובר כבר מזמן אינו שיר גזעני ואפילו הביאו כדוגמא את השתתפותו של טועמה במערכון "אנחנו במפה" עם שלישיית מה קשור.

טועמה השתתף במערכון עצמו שצולם על כר הדשא באצטדיון רמת גן ובמועדון ניסו לשכנע את הדיין גיורא לנדאו כי זהו כבר אינו שיר גזעני. הדיין פסק בהחלטתו כי אם הוא יקבל את הגישה של מכבי תל אביב, זה יפתח פתח לכל הקהלים לשיר שירים דומים ולטעון כי לא מדובר בביטוי גזעני. הוא עמד על כך שמכבי הייתה יכולה לאתר את אלו שהשתתפו בשירה אך לא עשתה זאת. יחד עם זה ציין הדיין כי החליט להקל בכל זאת בעונש מאחר שמרבית אוהדי הקבוצה שורקים בוז כנגד אותם מאות בשער 11 ששערים נגד טועמה.

- טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
העונש נותר על כנו. בנש/ניב אהרונסון

עוד בבית הדין: מגן הפועל כפר סבא טל בנש הורחק הערב ממשחק אחד בגין הכרטיס האדום שספג מול הפועל עכו ביום שבת. מדובר בהרחקה אוטומטית שגם כך מושתת על שחקן בגין כרטיס אדום, ובכך בעצם נקבע כי לא יוחל עליו עונש נוסף מטעם בית הדין.

בנש הורחק בהפסקת המשחק מול הפועל עכו אחרי שהשופט הרביעי במשחק ראה אותו משליך מסטיק מפיו לעבר שחקן עכו דור כוכב. בו במקום הודיע השופט הרביעי לשופט המשחק, ובנש שמע בחדר ההלבשה שהוא לא יכול לחזור במחצית השנייה. הערב עמד השחקן לדין משמעתי, הביע צער על הסיטואציה וטען כי מעולם לא ספג אדום ישיר. הדיין השתכנע בכנות דבריו של בנש והחליט להשית עליו רק את ההרחקה האוטומטית שנגזרת בגין כרטיס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully