וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ניו יורק ניקס קלינטוני ארלי נורה מחוץ למועדון בקווינס

הפורוורד בן ה-24, שבילה במועדון חשפנות, נורה ברגלו במהלך שוד שהתרחש בעת שעזב את המקום עם אישה. על פי הדיווחים, שישה אנשים במסכות סקי הקיפו אותו ודרשו את התכשיטים שהיו עליו

שחקן ניו יורק ניקס קלינטוני ארלי. AP
נלקח לבית החולים ומצבו יציב. ארלי/AP

אירוע לא נעים עבר אמש (בין שלישי לרביעי) על שחקנה של ניו יורק ניקס, קלינטוני ארלי. הפורוורד בן ה-24 חזר מבילוי לילה במועדון חשפנות, וכשיצא הביתה בסביבות 4:00 והלך לכיוון רכב ה'אובר' שהזמין, התגודדו סביבו שישה אנשים עם מסכות סקי על מנת לשדוד אותו. הם דרשו את התכשיטים שהיו ברשותו, כולל שרשרת זהב שענד על צווארו וכיסוי מוזהב שהיה על שיניו, כשהתנגד, החשודים ירו לו בברך.

על פי הודעת המשטרה, השחקן נלקח לבית החולים אלמהרסט, ומצבו יציב. ארלי יצא מהמועדון עם אישה, אך זו לא נפגעה במהלך השוד. בעלי המועדון סרבו להגיב לעיתונאים שניסו לשאול אותם על אשר קרה.

ארלי (2.03, 24) הוא בוגר מכללת וויצ'יטה סטייט, שנבחר על ידי הניקס בבחירה ה-34 בדראפט 2014. בעונת הרוקי הוא נדד בין הניקס לבין קבוצת הבת בליגת הפיתוח, ווסטצ'סטר, ובסך הכל שותף ב-39 משחקים בליגה הטובה בעולם, בהם העמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. העונה מעמדו נפגע ובעשרה משחקים בהם שותף העמיד ממוצע של 0.7 נקודות ו-0.2 ריבאונדים ב-3.4 דקות למשחק. הוא השחקן השני של ניו יורק שחווה אירוע כזה בחודש האחרון, אחרי שביתו של דריק וויליאמס נפרץ ונגנבו ממנו יותר מ-600,000 דולר.

מהניקס נמסר: "אנחנו מודעים להתפתחויות סביב קלינטוני ארלי ומרגישים הקלה מכך שהוא לא נמצא בסכנת חיים. לא נגיב מעבר לכך עד שנקבל מידע חדש בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully