וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: פיני זהבי טרפד את מעברו של כוכב סרבי לדורטמונד

על פי הדיווחים, הסוכן הישראלי מנע את מעברו של חלוץ פרטיזן בלגרד, אנדראה זיבקוביץ', לקבוצה הגרמנית. הסיבה: בנפיקה, איתה יש לו קשרים טובים, תוכל לרכוש את השחקן בחינם בסוף העונה, והוא יוכל להרוויח עמלות כפולות

אנדראה זיבקוביץ' שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
האם מעברו לדורטמונד טורפד? זיבקוביץ'/GettyImages

על פי דיווחים בסרביה, הסוכן הישראלי, פיני זהבי, משך במספר חוטים וטרפד את מעברו של החלוץ הסרבי אנדראה זיבקוביץ' לקבוצה מגרמניה, על מנת שקבוצה איתה הוא נמצא בקשרים טובים על פי הדווחים, בנפיקה, תוכל לרכוש את השחקן ללא תמורה בסוף העונה, אז מסתיים חוזהו. על פי אותו דיווח, הוא מנע מסוכן אחר, מירוסלב סטביץ' להשלים את המעבר של השחקן לדורטמונד.

זהבי העביר בעבר מספר שחקנים צעירים מפרטיזן בלגרד לקבוצות שונות בהן יש לו קשרים, ולפי הדיווחים, הכפיל את העמלות שלו כשאלה נמכרו לקבוצה נוספת. כך למשל, פיליפ מרקוביץ', שגדל בפרטיזן, עבר לבנפיקה B, משם למאיורקה, ואז למוסקרון הבלגית, אשר זהבי הוא אחד מבעליה. בנוסף, הדיווחים מספרים על כף שהשחקן המדובר כרגע, אנדראה זיבקוביץ', מקבל מקום ב-11 של פרטיזן על מנת שחוזהו הצפוי בבנפיקה יהיה עם שכר גבוה, מה שיגדיל את כמות העמלות לפיני זהבי גם. כמו כן, הדיווח מציין שבחוזהו של זיבקוביץ' עם פרטיזן בלגרד קיים סעיף שאומר שאם השחקן, שנחשב לאחד הכוכבים, לא נמכר בחלון ההעברות של החורף, פיני זהבי יקבל בעקבות זאת פיצוי בשווי 2.5 מיליון יורו.

הנשיא הקודם של פרטיזן בלגרד, דראגן דיוריץ', מכר ב-2014 את הזכויות על זיבקוביץ' לפיני זהבי, שכעת מחזיק ב-50 אחוזים מכרטיסו. 25 אחוזים נוספים שייכים לפרטיזן, ועוד 25 שייכים לאביו של השחקן. בנוסף לדורטמונד אגב, גם מנצ'סטר סיטי, לברקוזן ופנרבחצ'ה התעניינו בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully