וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אלנני עבר בדיקות רפואיות ויצטרף לארסנל בתחילת ינואר

על פי דיווחים באנגליה ובמצרים, קשר פ.צ באזל הגיע לבדיקות בפריס ויעבור לתותחנים אחרי שיקבל אישור עבודה. ארסנל תשלם עליו 5 מיליון ליש"ט והוא יהפוך לרכש הראשון שלה בינואר

one

מוחמד אלנני עבר בדיקות רפואיות בארסנל והוא צפוי להפוך לשחקן של התותחנים עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר. הקשר המצרי לא אמור להיתקל בבעיות בקבלת אישור עבודה והוא ירוויח 60 אלף ליש"ט לשבוע. ארסנל תשלם לפ.צ באזל 5 מיליון ליש"ט תמורתו. אלנני בן ה-23 יחזק את מרכז המגרש של התותחנים, שסובלים מפציעות של פרנסיס קוקלן, סנטי קאסורלה וג'ק ווילשר.

הקשר המצרי הצטרף לבאזל בינואר 2013 אחרי שהתחיל את הקריירה בקבוצת אל-מוקאולון. הוא סייע לקבוצה לזכות באליפות שווייץ ובקיץ היא מימשה את האופציה שהייתה לרכוש אותו והחתימה אותו עד קיץ 2013. בשלוש השנים שלו בבאזל, אלנני זכה בשלוש אליפויות ובבוא הזמן הפך לשחקן מפתח בקבוצה.

אלנני שעבר בדיקות בפריס, יהיה שחקן הרכש הראשון של ארסנל בינואר ובאזל ממשיכה לפתח כישרונות גדולים ולייצא אותם לליגות גדולות בסכומים גבוהים. בשנים האחרונות האלופה השוויצרית מכרה שחקנים כמו מוחמד סלאח, ג'רדאן שאקירי, דליס גונסאלס, אלכסנדר דראגוביץ', יאן זומר, גרניט ג'אקה, סמואל אינקום, ולנטין שטוקר, פביאן שאר, פביאן פריי ואחרים, והרוויחה עשרות מיליוני יורו.

שחקן פ.צ באזל, מוחמד אלנני. יוסי ציפקיס
עוד ייצוא מוצלח של פ.צ באזל. אלנני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully