וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "יש קמפיין נגדי, הקבוצה הרבה יותר טובה ממה שחושבים"

מאמן ריאל מדריד ערך מסיבת עיתונאים לפני המשחק מול סוסיאדד ותקף: "אני לא נותן למניפולציות להסיח את דעתי. היחסים שלי עם השחקנים הרבה יותר טובים ממה שאתם קוראים בתקשורת"

יממה לפני שריאל מדריד תארח את ריאל סוסיאדד במסגרת המחזור ה-17 בליגה הספרדית, רפא בניטס מאמנה המושמץ ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים שבה הוא הגיב למחול השדים סביבו והשמועות על כך שהוא עומד להיות מפוטר. בניטס יצא במתקפה נגד התקשורת ותקף: "יש קמפיין נגדי, נגד פלורנטינו (פרס) ונגד המועדון. הכל מתוכנן ומי שמביט על הביקורת מבחוץ יכול לראות את זה".

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. GettyImages
יורה לכל הכיוונים. בניטס/GettyImages

על הדיווחים על כך שיחס משבר ביחסים בינו לבין השחקנים שלו, אמר המאמן: "היחסים שלי עם השחקנים שלי הרבה יותר טובים ממה שכתוב בתקשורת. הקבוצה עושה דברים טובים ולפעמים יש דברים פחות טובים. אני יודע מה לעשות ואני לא נותן לדיבורים להסיח את דעתי".

בניטס הוסיף: "כדי לעשות משהו בליגה בלה ליגה אתה צריך יציבות ורוגע, לא עצבים. הקבוצה הרבה יותר טובה ממה שאנשים חושבים וזה חייב לבוא לידי ביטוי במשחקים. לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא. אני צריך להיות מודע לספורט ולא למה שאנשים אומרים. אני רק חושב איך לנצח את ריאל סוסיאדד ולזכות בתארים. אנחנו צריכים לפתוח טוב את המשחק מול סוסיאדד, עם הרבה מוטיבציה ואינטנסיביות".

ריאל מדריד תארח את סוסיאדד אחרי ה-2:10 המוחץ על ראיו וייקאנו במחזור הקודם, אבל גם העשירייה לא הרגיעה את הדיבורים סביב בניטס שמעמדו התערער מאוד אחרי ההפסד לוויאריאל במחזור הקודם ובעיקר לאחר הפארסה בגביע מול קאדיס ושיתופו הלא חוקי של דניס צ'רישב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully