וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - קרית שמונה: מאוריסיו ואמוטו ייבחנו, קדוסי יפתח?

חסארמה לא תרגל הרכב לקראת חצי גמר גביע הטוטו במושבה (רביעי, 19:00, ספורט 5) אבל שני הנבחנים בכל מקרה יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם. אצל הזהובים קדוסי יורכב בחוד

חצי גמרמחצית30/12/2015
בני יהודה תל-אביב
    2:0
      עירוני קרית שמונה
      one

      בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון בין הקבוצות, שהסתיים ב-2:2

        עירוני קרית שמונה השלימה את ההכנות לחצי גמר גביע הטוטו מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5) מול בני יהודה באצטדיון המושבה. השחקנים יסיימו את מחנה האימון המקוצר שערכו מאז סוף המשחק מול מכבי תל אביב במלון דן קיסריה.

        בקבוצה יבחנו במהלך המשחק את מאוריסיו הברזילאי ואת אוסטין אמוטו הניגרי, שכזכור פתח במשחק הקודם בגביע הטוטו מול הפועל חיפה. הנטייה בקבוצה היא להחתים את הניגרי, בעוד שלגבי הברזילאי עדיין לא התקבלה החלטה. המאמן סלאח חסארמה עדיין לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא כי השניים יפתחו ואילו ברונו יקבל מנוחה. אלי בלילתי או חן דילמוני יוצבו בעמדת המגן השמאלי.

        בני יהודה תנסה לעשות צעד נוסף לעבר התואר, אבל בדרכה תעמוד יריבה שכבר עשתה חיים קשים לזהובים העונה עם ה-2:2 בליגה. באותו משחק קרית שמונה הובילה 0:2 מצמד של אחמד עאבד, אבל אוהד קדוסי ופדרו גלבאן עם שער בתוספת הזמן השאירו נקודה. יוסי מזרחי שידר לשחקנים שלו במהלך הימים האחרונים את חשיבות המשחק, וכך גם הוא מתכוון להעלות הרכב חזק להתמודדות במושבה.

        ג'וד נוורו אמנם עבר בדיקה, אבל רק מחר יפוענחו הממצאים לגבי פציעתו, ובכל מקרה בקבוצה מעריכים כי כבר בשבת הוא ישוב לעניינים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים. מזרחי לא תרגל הרכב, אבל ההערכה היא כי הוא יבחר לפתוח בחוד עם אוהד קדוסי שנותר על הספסל מול מכבי פתח תקוה בשבת. במצב כזה, גל צרויה, שהתאושש מהפציעה, יחל על הספסל. "אין לנו את הפריבילגיה להוריד הילוך ואף אחד לא מזלזל בתואר הזה. זה תואר שחשוב למועדון ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף", אמרו בקבוצה.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        שחקן עירוני קרית שמונה, אוסטין אמוטו. אדריאן הרבשטיין
        במועדון נוטים לצרפו. אוסטין אמוטו/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אלי חכמון
        אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully