וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.12: מנצ'סטר יונייטד רוצה את פליפה אנדרסון

השדים האדומים בעקבות הברזילאי של לאציו, הופמן חתם במנשנגלדבאך, ארסנל לא מוותרת על נוליטו וחושקת גם בצ'יצ'אריטו, יובנטוס שוב מתעניינת באוסקר, אקס מכבי חיפה בדרך לחתימה באקוודור ואקס בית"ר יפרוש מכדורגל?

one

בווידאו: השער המדהים של הונג מין סון מול ווטפורד

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
יחזור לאנגליה? הרננדס/רויטרס

העברות

* אורבי עמנואלסון, שחקנה ההולנדי של אטאלנטה בעונה החולפת, חתם היום בשורות ורונה מתחתית הסרייה א'. עמנואלסון החל את הקריירה באייאקס ושיחק באיטליה גם בשורות מילאן ורומא.


* שחקן הכנף הצעיר, יונאס הופמן בן ה-23, עזב את בורוסיה דורטמונד וחתם בבורוסיה מנשנגלדבאך על חוזה עד שנת 2020. הופמן מיעט לשחק במדי דורטמונד, כשהעונה רשם שבע הופעות בלבד.

* חילופי שוערים באנז'ה: המדורגת שלישית בליגה הצרפתית נפרדה מלודוביק בוטל בן ה-32, ששמר על רשת נקייה ב-11 משחקים העונה ועבר לקלאב ברוז' הבלגית. במקומו החתימה אנז'ה המפתיעה את דניס פטריץ' בן ה-27 מטרואה, שהיה שוער העונה בליגת המשנה אשתקד.

* בנפיקה רכשה מברצלונה ב' את המגן אלחנדרו גרימלדו תמורת 1.5 מיליון יורו. לגרימלדו בן ה-20 הופעה אחת בנבחרת הצעירה של ספרד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד רוצה לחזק את החלק הקדמי, ובאנגליה מדווחים שהקשר המחונן של לאציו, פליפה אנדרסון, נמצא על הכוונת של השדים האדומים.

* סבסטיאן אבראו, בעבר חלוצה של בית"ר ירושלים, קיבל הודעה מקבוצתו נסיונל כי חוזהו שמסתיים בעוד יומיים לא יוארך וכעת הוא מחפש את הקבוצה ה-21 בקריירה שלו, בגיל 39. אם לא ימצא, חלוץ נבחרת אורוגוואי לשעבר עשוי לפרוש ממשחק פעיל.

* אקס מכבי חיפה, החלוץ מרלון דה חסוס בן ה-24, על סף חתימה בנסיונאל האקוודורית. רשם שש הופעות בליגה במדי מכבי חיפה בעונת 2011/12.

* על פי דיווחים בספרד, ארסנל הציעה לסלטה ויגו את הקיצוני הקוסטה ריקני, ג'ואל קמפבל, כחלק מעסקת העברתו של נוליטו ללונדון. בנוסף, התותחנים שוקלים לצרף את החלוץ הלוהט של לברקוזן, חאבייר הרננדס.

* אתלטיקו מדריד מעוניינת בחלוץ הלוהט של ווטפורד, אודיון איגאלו בן ה-26, שכבש העונה 14 שערים בפרמיירליג.

* יובנטוס חזרה להתעניין באוסקר. הגברת הזקנה חשקה בקשר צ'לסי בעבר, אך נדחתה וכעת באיטליה מדווחים שהאלופה שוב חזרה להביע עניין בשחקן.

* אינטר מחפשת מגן ימני. אחרי לא מעט פניות לקבוצות שונות בנושא, באנגליה ובאיטליה מדווחים שהנראזורי יגישו הצעה למנצ'סטר סיטי במטרה לרכוש את הארגנטינאי פאבלו סבאלטה.

* מילאן מתחזקת? "פוטבול איטליה" מדווח שהרוסונרי ינסו לצרף את הקשר הצרפתי של פורטו, ג'יאנלי אימבולה בן ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully