וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב הכפילה את התקציב לליגות הנמוכות: "מחובתנו לסייע לקבוצות הקטנות בפריפריה"

שרת התרבות והספורט הגדילה את התקציב מכ-3.5 מיליון שקלים ל-7-8 מיליון שקלים: "נוודא שהקבוצות הללו ימשיכו לפעול ונשקיע את מירב המשאבים לפיתוח וקידום הקבוצות והענף". עיני: "מדובר בבשורה אמיתית"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ניב אהרונסון
דואגת לפריפריה. רגב/ניב אהרונסון

שרת התרבות והספורט, חברת הכנסת, מירי רגב, הכפילה את תקציב הליגות הנמוכות (מכ-3.5 מיליון שקלים ל-7-8 מיליון שקלים) באמצעות המועצה הלאומית לספורט והטוטו במטרה להרחיב את היקף העוסקים בכדורגל, לקדם את הליגות הנמוכות ולסייע להן להתמודד עם עלויות האבטחה הגבוהות. כמו כן, השרה הנחתה להקים מנגנון תשלום שיקל על הליגות הנמכות לשלם את סידורי האבטחה אשר מכביד על התנהלותם הכספית כיום.

"במסגרת הצעדים שאני מובילה לחיזוק ענף הכדורגל, הכפלתי את תקציב התמיכה בקבוצות הליגות הנמוכות שקורסות תחת עול תשלום האבטחה", אמרה רגב. "מחובתנו לסייע לקבוצות הקטנות בפריפריה ולא לאפשר מצב שבו הן ייסגרו משום שאין להן כסף לשלם עבור אבטחה. אנחנו נוודא שהקבוצות הללו ימשיכו לפעול ונשקיע את מירב המשאבים לפיתוח וקידום הקבוצות והענף".

תגובת יו"ר ההתאחדות עופר עיני להגדלת התקצוב לקבוצות הליגות החובבניות: "למן כניסתה לתפקיד שרת הספורט, מצאנו אצל ח"כ מירי רגב אוזן קשבת לטובת קידום הכדורגל ובעיקר לחיזוק הקבוצות החלשות יותר מבחינה חברתית וכלכלית. הגדלת התקצוב לקבוצות הליגות החובבניות היא בשורה אמיתית ומשמעותית, שתסייע להן בתפקידן המקצועי והחברתי החשוב כל כך. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה הפורה עם השרה, המבוסס על תפישה חברתית שוויונית ומקדמת, יוביל כבר בעתיד הקרוב לעוד בשורות חיוביות, שתכליתן קידום הענף ותרומתו לחברה טובה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully