וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "עכשיו מכבי תל אביב צריכה להתקדם, ואני צריך להמשיך בדרכי"

29.12.2015 / 14:00

המאמן, שלא התנגד להתחייב בהסכם השחרור שלו שלא יתראיין ויחשוף פרטים על תקופתו במועדון, טס לאנגליה מבלי שנפרד אישית מהשחקנים, ואמר למקורביו: "אין לי עוד מה לומר". הצהובים מרוצים מהיציאה לדרך חדשה: "הייתה הקלה גדולה באימון"

one

סלבישה יוקאנוביץ' חתום על סעיף בהסכם השחרור שלו ממכבי תל אביב לפיו הוא לא יתראיין ולא יחשוף פרטים מתקופתו במועדון. למאמן לא הייתה התנגדות לחתום על הסעיף שמוכנס לחלק מהחוזים של האנשים שעוזבים את מכבי תל אביב.

יוקאנוביץ', שבילה אתמול את יומו האחרון בתל אביב, שוחח עם כמה מהאנשים שהכיר כאן ושמע כי הוא עוזב את ישראל כשדעת הקהל מאוד שלילית לגביו. למאמן הוצע לדבר ולספר יותר לעומק על הסיבות שהניעו אותו לעזוב את מכבי תל אביב, אך הוא סירב. "אין לי מה לומר מעבר למה שנאמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק", אמר לאחד ממכריו הישראלים. "מכבי תל אביב צריכה עכשיו להתקדם הלאה ואני צריך להמשיך בדרכי. הכל הוסבר במסיבת העיתונאים ואין מה להוסיף מעבר לכך".

במכבי תל אביב האמינו שיוקאנוביץ' יגיע אתמול לאימון וייפרד מהשחקנים בצורה יותר אישית. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול שהפרידה מהם אחרי המשחק בחדר ההלבשה בבלומפילד היתה מאוד חפוזה. "יוקאנוביץ' אפילו לא הספיק ללחוץ את ידי השחקנים בסיום ההודעה, כך שהיינו בטוחים שהוא יגיע לאימון וייפרד בצורה פרטית ואישית מהשחקנים וגם מאנשי המועדון שעבדו איתו", תיאר הבוקר אחד השחקנים. "ג'ורדי רצה כנראה להודיע בצורה מסודרת לתקשורת מיד אחרי ההודעה שהוא מסר לנו בחדר ההלבשה ולכן הוא וסלבישה מיהרו לעזוב כדי לבשר לכולכם. למאמן לא היה זמן לרגעים אינטימיים עם השחקנים".

האימון אתמול הועבר על ידי חבייר פריירה עוזרו של יוקאנוביץ' שיישאר בישראל עד אשר יגיע המאמן החדש. "באימון היתה אווירה של הקלה גדולה", תיאר אחד השחקנים. "לא רק התקשורת והאוהדים היו במתח בימים האחרונים, גם אנחנו לא ידענו מה עומד להיות והאם המאמן נשאר או עוזב. עכשיו כולם בציפייה למאמן החדש בתקווה שיהיה מאמן פחות שמרן". מעטים השחקנים בקבוצה שהתאכזבו, אם בכלל, מעזיבתו של יוקאנוביץ'. אבל יש רבים שמקווים לשפר את מעמדם תחת המאמן הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם חואן טוריחו. יוסי ציפקיס
השחקנים לא מוטרדים. זהבי/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הפרסום אתמול בוואלה! ספורט על כך שיש כבר תכנית לשחרר את דיאן ראדוניץ' עורר עניין רב בקרב אוהדי הקבוצה. רבים מהם שלחו אתמול הודעות אפילו למכשיר הנייד של ג'ורדי קרויף וביקשו לתת צ'אנס אמיתי לחלוץ הגבוה. "זה מוזר, אבל האוהדים ממש התאהבו בראדוניץ'", סיפר אחד האוהדים ששלח הודעה לקרויף. "הוא יכול להיות המחליף של פריצה. הוא בריא כבר חודש, אז למה לחפש הרפתקאות אחרות? מחיאות הכפיים שהוא קיבל כשהוא הוחלף לימדו על הדעה של כולם עליו". ראדוניץ' צפוי להמשיך בהרכב גם מול הפועל רעננה ביום שבת.

כפי שפורסם כאן אתמול, במכבי תל אביב חוששים מנסיגה נוספת במצב בריאותו של ראדוניץ' ולא רוצים להישאר בלי חלוץ מטרה זר להמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully