וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו פירס משוכנע שטיאגו פריירה ירשים ויחתום במכבי נתניה

29.12.2015 / 10:49

הקפטן, שמארח את הברזילאי בביתו, העריך בפני ראשי המועדון כי פריירה הוא האיש הנכון בחלק הקדמי לעזור במאבקי ההישארות בליגה. גורם: "אם רומאריו כל כך משוכנע, אז אולי באמת יש בו משהו"

one

קפטן מכבי נתניה, רומאריו פירס, שהמליץ על החלוץ הברזילאי, טיאגו פריירה ואפילו מארח אותו בביתו, משוכנע כי חברו ירשים ויוחתם בקבוצה. הקשר העריך בפני ראשי המועדון כי פריירה הוא האיש הנכון בחלק הקדמי לעזור לקבוצה במאבקי ההישארות בליגה. פריירה וגם החלוץ המולדבי ניקולאי מילינצ'אנו שנחת בארץ, יחלו היום (שלישי) להתאמן אחרי שאתמול זכו השחקנים ליום מנוחה. מחר ייערך משחק אימון פנימי כדי לבחון את השניים ומכבי בנתניה מאוד מקווים שאחד מהם באמת ירשים, כך שיהיה מקום להיכנס למו"מ. "רומאריו בטוח רוצה בטובת המועדון ואם הוא משוכנע כל כך שטיאגו יכול לעזור, אז אולי באמת יש בו משהו", אמרו בקבוצה.

בתוך כך ממשיך סוכנו של אנדריי מישנקו לדבר על ההצעה שיש לבלם מרובין קאזאן על סך של מיליון יורו. יו"ר הקבוצה דורון אוסידון הבהיר לסוכן כי הוא עדיין מחכה למייל עם הצעה רשמית של המועדון, אחרת אין טעם להמשיך ולדון בעניין. במועדון מתלבטים אם להשלים את העסקה מול הפועל תל אביב בנוגע לשמואל שיימן. המועדונים כבר מדברים זמן רב על מספר שחקנים שעשויים לעבור מקבוצה לקבוצה, אבל עדיין לא נסגר דבר, גם לא בעניין שיימן.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי נתניה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים (סנוור הקוון בלייזר בסביבות הדקה ה-80).

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. יוסי ציפקיס
מחכה להצעה רשמית. אוסידון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully