וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסדים לעירוני נהריה ומכבי חיפה יסיימו את דרכו של שרון אברהמי

29.12.2015 / 9:04

אכזבה גדולה מאוד בהפועל תל אביב מההפסד בראשון לציון. אם המאמן לא יעצור את המפולת, הוא צפוי להיות מוחלף. ביקורת על אברהמי בנוגע לשימוש הלא נכון ברות'בארט. מחלוקת לגבי החיזוק בזמן מנוחת באטל. לימונד: "נכנסנו למרה שחורה. כולם אוהבים לשנוא את הפועל תל אביב"

one

העונה הנוראית שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (שני) עם הפסד חוץ 80:73 למכבי ראשון לציון. האדומים פתחו את המשחק מצוין, הוליכו ב-13 הפרש במהלך המחצית הראשונה ו-28:40 סמוך למחצית, אלא שאז הגיעה התפרקות לא ברורה נגד קבוצה ששיחקה עם שני זרים בלבד והסתבכה בבעיית עבירות. ראשון לציון יצאה לריצת 0:18, הפכה את המשחק, ומהשלב הזה שלטה ולא נתנה להפועל להפוך את העניינים בשנית.

למרות ההפסד, שהיה השישי בשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה והתשיעי ב-13 משחקי ליגה, מתעקשים בהנהלת הפועל תל אביב שלא לבצע זעזוע, ושרון אברהמי לא יפוטר. עם זאת, גם גדולי התומכים באברהמי מסכימים שאם המאמן לא יעצור את הנפילה עד היציאה לפגרת הגביע ביום שלישי הקרוב, הוא יסיים את תפקידו. הפועל תל אביב תתארח ביום שבת הקרוב למשחק חוץ קשה נגד עירוני נהריה ובשלישי תארח את הקבוצה החמה בליגה בשבועות האחרונים, מכבי חיפה.

שחקני הפועל תל אביב ג'ף אלן, ג'ון וויליאמסון מאוכזבים. מגד גוזני
"מרה שחורה". וויליאמסון ואלן מאוכזבים/מגד גוזני

בסיום ההפסד הודה שרון אברהמי כי הוא מעוניין לבצע שינוי בסגל, כשהכוונה היא למצוא מחליף לטיילור באטל שסובל מפציעה בכתף. הגארד האמריקאי צריך לנוח בין שבועיים לשלושה, ויעשה זאת אחרי המשחק נגד חיפה, אלא שבהנהלה קיימים חילוקי דעות האם ללכת על ניסיון החזרתו של כריס אוואנס, ששוחרר רק לאחרונה, ובכל לא לבזבז רישום, להחתים גארד אמריקאי לחודש, או לנסות ולעבור את התקופה ללא שינויים. ביקורת נוספת מושמעת על המאמן שלא משתמש בצורה נכונה ברוברט רות'בארט, כשאחד משחקני העונה אשתקד רושם ממוצע של פחות משבע נקודות מדד בארבעת המחזורים האחרונים.

"במחצית הראשונה שיחקנו הגנה מעולה כי הצלחנו לעצור אצלהם דברים חשובים, גם את משחק הריצה וגם את ריבאונד ההתקפה", סיכם רביב לימונד את ההפסד לראשון לציון, "בחצי השני נכנסנו לאיזושהי מרה שחורה והפסקנו להיות אגרסיביים ונתנו להם את כל מה שהם רוצים לעשות. לתת לראשון לקלוע 48 נקודות במחצית זה לא משהו שאנחנו יכולים לעשות. אם הייתי יודע מה הבעיה, היינו מטפלים בזה, אבל עובדתית זה חוזר על עצמו וזה מכניס אותנו לבלאגן, גם האווירה פחות טובה, אבל נשאר חזקים ומאוחדים. אף אחד לא אוהב להפסיד, אז מן הסתם אנשים עצובים, אבל אמרנו שאנחנו חייבים להשאר מאוחדים, כולם אוהבים לשנוא את הפועל תל אביב, וכולם יאהבו לעשות את זה עוד יותר. אנחנו צריכים להלחם נגד כל העולם עכשיו. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להיות יותר יציבים בדברים הטובים שלנו".

לימונד ניסה להשאר אופטימי למרות העובדה כי קבוצתו ממוקמת בתחתית הטבלה, "יש עובדות, אנחנו רואים את הטבלה ויודעים איפה אנחנו נמצאים, אבל אני כמה שנים בליגה הזאת ואני זוכר קבוצות שהיו נוראיות לאורך 2 סיבובים, אפילו אילת בעונה שעברה, והיה קליק כולם זוכרים איך זה נגמר. לא שאני נח על זרי הדפנה, אבל אנחנו צריכים להשאר אופטימיים, וצריכים להשאר חיוביים ולחשוב איך יוצאים מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully