וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועים אלימים בין מחנות האוהדים של הפועל חולון והפועל ירושלים

שני מחנות האוהדים התקוטטו במהלך המחצית, לאחר שגדר שהפרידה בין אזורי העישון נפרצה. שני אוהדים עוכבו. פרנקו: "היה מאוד חשוב לחזור למסלול הניצחונות". שמיר: "סיטואציה לא קלה"

one

הפועל ירושלים חזרה לנצח הערב (שני) ועשתה את זה עם 74:83 בחוץ מול הפועל חולון, במשחק שנעל את המחזור ה-13 בליגת העל. האדומים, שהגיעו לאחר שני הפסדים ברציפות, התאוששו בזכות משחק מצוין של דונטה סמית', שקלע 19 נקודות, ולמרות היעדרותו של דיאור פישר, שלא עמד לרשותו של דני פרנקו בשל אבל משפחתי.

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אירועים אלימים במהלך המשחק ולאחריו. אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

במחצית המשחק החלה תגרה המונית בהשתתפות עשרות אוהדים מכל קבוצה, לאחר שגדר שהפרידה בין אזורי העישון השונים במסדרונות האולם בחולון נפרצה ורק בזכות התערבות מהירה של כוחות האבטחה נמנעו פציעות. המשטרה עיכבה שני אוהדים בסיום האירוע, שערך דקות בודדות. יש לציין כי כ-180 שוטרים אבטחו את המשחק, אך עדיין לא הצליחו למנוע את התגרה. גם לאחר המשחק היו עימותים מילוליים בין שני מחנות האוהדים, אבל לשמתחם של כולם האירועים נרשמו ללא אלימות פיזית. למרות האלימות, אף אוהד לא נעצר.

דני פרנקו סיכם את הניצחון: "בעשרה ימים היינו בעננים ומשם בקרקעית, קיבלנו סטירה מאוד כואבת שהחזירה אותנו למטה. לגייס את הכוחות זה לא קל וירושלים אף פעם לא ליקקה דבש בחולון. 10 הדקות הראשונות היו חלק מהמועקה אבל ידענו לשנס מותניים כקבוצה ולהיות ביחד ולקחנו שליטה על מה שנעשה במגרש. מאוד חשוב היה לנו לחזור למסלול הנצחונות".

דן שמיר אמר על ההפסד של קבוצתו: "שיחקנו כדורסל טוב בחצי הראשון, בחצי השני המשחק התהפך לגמרי. אנחנו בסיטואציה לא קלה אבל יש עוד הרבה כדורסל לשחק העונה. ננסה להרים את עצמנו,אנחנו מחפשים שחקן אבל כרגע אין עיסקה עם אף שחקן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הוקל לו. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully