וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "ההופעה נתנה לאוהדים תקווה, אז למה לפטר אותי?"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד שאב עידוד מה-0:0 מול צ'לסי והודה: "היה חסר לנו מזל, זה מאכזב". ארסן ונגר החמיא למסוט אוזיל אחרי ה-0:2 של ארסנל: "הוא מזכיר את דניס ברגקאמפ, הם ברי השוואה"

one
לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מאוכזב שלא ניצח. ואן חאל/GettyImages

המשחק החלש בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי הערב (שני) שהסתיים ב-0:0 והשאיר את השדים האדומים רחוק מחבורת הצמרת, גרם למאמן לואי ואל חאל שוב לספק מספר כותרות יוצאות דופן, כשהפעם, הוא היה מרוצה ממשחקה של קבוצתו, טען שהייתה התקדמות, ותהה מדוע לפטר אותו. המשחק הנוסף הערב, בו ניצחה ארסנל 0:2 את ברונמות' שהעלה אותה למקום הראשון, בעיקר הרגיע את ארסן ונגר אחרי המכה בבוקסינג דיי.

ואן חאל אמר אחרי המשחק: "כשרואים את המצבים הקורצים שהיו לנו, קשה להאמין שלא ניצחנו. לא היה לנו מזל, אני מתוסכל. אני מודה לשחקנים על ההופעה שלהם היום, אבל היינו צריכים לנצח. המשחק הזה נותן הרבה תקווה לאוהדים. יש לי יחסים טובים עם השחקנים, עם ההנהלה ועל שאר הצוות, אין שום סיבה לפטר אותי. אולי התקשורת רוצה את זה, אבל השחקנים נלחמים עבורי".

חוס הידינק, מאמן צ'לסי: "מצד אחד, אני מרוצה מהנקודה, זה היה משחק קשה. מצד שני, הגענו למצבים כדי לנצח את המשחק הזה. היו חסרים לנו מספר שחקני התקפה, היינו צריכים להסתגל לזה, אדן הזאר תזזיתי מאוד, הוא היה טוב. בסך הכל אני מרוצה".

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
לא רצה לאבד עוד נקודות. ונגר/GettyImages

ארסן ונגר אמר אחרי הניצחון של ארסנל: "היתה מעט הססנות בהתחלה אחרי התוצאה הלא טובה מיום שבת, אבל לאט לאט נכנסו למשחק ויצרנו מצבים. אחרי התוצאה הלא טובה נגד סאות'המפטון, המטרה העיקרית היום היתה לא לאבד שוב נקודות".

על מסוט אוזיל: "אמרתי הרבה פעמים בעבר שהוא הוסיף מימד חדש למשחק שלו. יש לו תשוקה להיות יותר יעיל ולכבוש שערים. הוא הפך להיות שחקן סנסציוני מושלם. אני מאוד מרוצה מההופעה שלו היום, הוא אחד השחקנים הטובים באירופה כיום". ונגר התייחס לשאלה האם מסוט אוזיל מזכיר לו את דניס ברגקאמפ: "כן. ברגקאמפ היה יותר גולר ומסוט הוא יותר שחקן של בישולים, אבל עכשיו הוא גם מתחיל לכבוש יותר. הוא בהחלט ברי השוואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully