וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התערער מעמדו של שרון אברהמי: "אכבד כל החלטה של ההנהלה"

28.12.2015 / 22:02

הפועל תל אביב ספגה הפסד שלישי ברציפות, המשחקים הקרובים מול עירוני נהריה ומכבי חיפה יקבעו את עתידו של המאמן. אברהמי: "המצב לא טוב, מאמין בעצמי מאוד". דרוקר: "נהנה לאמן את החבר'ה, רוצים זר רביעי"

one

התקופה הקשה שבה נמצאת פועל תל אביב נמשכה הערב הערב (שני), כשהאדומים, שהודחו מהגביע לאחר הפסד למכבי קרית גת, ספגו הפסד ליגה שלישי ברציפות הפעם כשנכנעו 80:73 מול מכבי ראשון לציון. למרות הצהרותיו של היו"ר רמי כהן בסיום ההפסד לקרית גת בשבוע שעבר כי מעמדו של המאמן יציב שרון אברהמי, ההפסד לראשון לציון ערער מאוד את מעמדו. למרות רצונו של כהן להשאירו, ייתכן כי האדומים יבצעו זעזוע, כשהפסדים לעירוני נהריה ולמכבי חיפה יכולים להיות זה שישלח את המאמן הביתה.

"פתחנו את החצי השני בצורה זוועתית", הודה אברהמי. "משהו חסר בקשיחות. המצב לא טוב, אנחנו מודעים לזה וחושבים על זה. אנחנו חושבים איך לשפר. אני חושב על החלק שלי. בחצי ראשון התוכנית שלנו עבדה טוב, אבל פתחנו את החצי השני בצורה זוועתית וזה עלה לנו במשחק. מה שההנהלה תחליט אני אכבד. אני מאוד מאמין בעצמי. יכול להיות שאנחנו צריכים לעשות עוד שינוי, טיילור באטל לא משחק ב-100 אחוז כשירות והיה לו מאוד קשה".

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
גאה. דרוקר/מגד גוזני

מנגד אמר שרון דרוקר: "ניצחנו עם לב והקרבה, עם שחקנים שמוכנים לעשות הכול בשביל הקבוצה. אין קבוצה שמוכיחה את זה כל כך יפה כמו הקבוצה הזאת. אנחנו עובדים גם על לחזק את הקבוצה בזר רביעי. לוח הזמנים שלנו הוא מטורף ופסיכי, לא ייאמן שנותנים לדבר כזה לקרות, אבל נעשה את הכול כדי להופיע לכל משחק. יש לנו חבר'ה תחרותיים ומחויבים, שבאים לכל משחק כדי לנצח. אני נהנה לאמן אותם, זה יפה לראות אותם מתגבשים ומתאחדים. הם מלוכדים, גם מחוץ למשחק. מי שישב ביציע ראה קבוצה שנותנת את הלב והנשמה. אתה מחפש לראות את הדברים האלה בספורט. גם הקהל שלנו נהנה ודחף אותנו חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully