וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפנטזי הכי טוב בליגת העל: ניב ברקוביץ' מייעץ לליגת החלומות

מלך האסיסטים של ליגת העל הוא שחקן פנטזי ותיק ב-NBA, שמגלה למה כדאי לכם לבחור אותו לקבוצה שלכם, מודה שהוא משקיע מעל שעה ביום בסידור הרכבים וחיפוש טריידים, וחושף באיזו קבוצה עומרי כספי שימש כג'נרל מנג'ר

לקבוע מי הכדורסלן הכי טוב מבין משתתפי "ליגת החלומות אלדן" זו משימה קשה מאוד עד בלתי אפשרית, אבל כדי למצוא את שחקן הפנטזי הכי טוב מבין כדורסלני ליגת ווינר סל לא צריך ללכת רחוק - רק עד עין שרה... ניב ברקוביץ', מהישראלים הבולטים העונה בליגה במדי עירוני נהריה, מככב בשנים האחרונות לא רק על הפרקט, אלא גם בליגת הפנטזי של ה-NBA.

הצטרפו לפנטזי של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט

שחקן עירוני נהריה, ניב ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
ממליץ על חבריו לקבוצה. ניב ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

כשהרכז של הסגולים סיפר לנו שהוא משחק כבר עשר שנים בליגת הפנטזי של YAHOO, ניסינו להריץ לאחור בראש את הביוגרפיה שלו ותיארנו לעצמנו שההתמכרות החלה בימיו במכללת מרקט, ממנה יצאו גארדים כמו דוק ריברס, דווין ווייד, ג'ימי באטלר, ווסלי מת'יוס, ג'יי קראודר ורבים וטובים אחרים. אבל מסתבר שהוא נדבק ב"חיידק" דווקא בקיבוץ בעמק יזרעאל. "השנה הראשונה בה התחלתי לשחק הייתה כאשר שיחקתי בהפועל יקנעם/מגידו. אחד החברים שלי בקיבוץ משמר העמק אמר לי לנסות... ישר נמשכתי לזה, ומאז אני משחק בהתמדה כל שנה".

ברקוביץ', שידוע כאחד השחקנים שעובדים הכי קשה בליגה על המגרש ובאימונים, לא מוותר גם על ליגת הפנטזי ומקדיש לה זמן רב במטרה לזכות בתארים. "אני משקיע קרוב לשעה, שעה וחצי ביום על סידור הרכבים וחיפוש טריידים פוטנציאלים לשיפור הקבוצה שלי. צריך לבנות בסיס לקבוצה וברגע שאתה נעול על הבסיס, לעשות רק התאמות בשאר השחקנים".

"כיום יש לנו ליגה של חברים קרובים וזו השנה השמינית שלנו כליגה סגורה", הוא מספר ומיד מוסיף בצחוק גדול אנקדוטה ממנה, "איתן כספי, אח של עומרי, משחק איתנו בליגה ובשנים הראשונות עומרי שימש לו כמעין 'ג'נרל מנג'ר' שנותן לו טיפים הכי מקרוב שאפשר... אבל לדעתי לאחרונה הוא עזב אותו וכבר לא מחלק לו עצות, כי המצב של איתן בליגה לא מזהיר...".

seperator

הרכז של נהריה הוא לא בדיוק מהשחקנים הזולים במשחק נוכח התרומה הגדולה שלו העונה, אבל הוא מבטיח לגולשים שכדאי לשים עליו את הכסף: "אני חושב שאני יכול לתרום בהרבה אסיסטים וחטיפות. הצבתי לעצמי מטרה השנה: להיות מלך האסיסטים של הליגה, אז זה ידרבן אותי...".

בינתיים, יש לציין, הוא בהחלט עומד ביעד והשבוע אף פתח פער בראשות טבלת מלך האסיסטים, כאשר חילק שיא קריירה של 12 בניצחון על מכבי אשדוד/באר טוביה והעלה את ממוצעו העונתי ל-6.8. פרט לעצמו, יש לו כמה המלצות לחברים נוספים לקבוצה: "יש לנו את ריץ' האוול שהוא ריבאונדר מעולה שקולע באחוזים גבוהים מהשדה, קמרון קלארק שחקן התקפה טוב שתורם הרבה נקודות ומייקל אומה קולע המון שלשות, כמו בניצחון השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully