וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "ההפסד לליברפול היה שיעור חשוב עבורנו"

מאמן לסטר רוצה לראות דריכות חדשה משחקניו לקראת מנצ'סטר סיטי (ג', 21:30, ספורט 1) ומקווה להשיג שלוש נקודות שישאירו אותו בפסגה. בצד של מנואל פלגריני גם מתכוננים ברצינות: "צריכים להישאר תחרותיים"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על סנדרלנד

המחזור ה-19 בפרמיירליג יימשך מחר (שלישי, 21:30, ספורט 1) עם משחק הצמרת המסקרן בין לסטר למנצ'סטר סיטי. הקבוצה של קלאודיו ראניירי מגיעה אחרי ההפסד המאכזב לליברפול בבוקסינג דיי, שהיה בסך הכל השני שלה העונה, כשהתכולים של מנואל פלגריני מגיעים אחרי ניצחון משכנע 1:4 על סנדרלנד. לקראת מחר, שני הצדדים זקוקים לניצחון, כשלסטר תוכל להישאר במקום הראשון בתום המחזור (גם אם ארסנל תנצח היום ותעקוף אותה). סיטי תקווה לנפילה של התותחנים ולניצחון שלה, מה שיעלה אותה למקום השני בטבלה.

עיקר העניין מופנה אל עבר השחקנים הפצועים משני הצדדים. אצל ראניירי, ג'יימי ורדי בספק אחרי שהוחלף בהפסד לליברפול וסובל מפציעה קלה, כשגם ריאד מחרז סבל מפציעה, אך צפוי להיות כשיר. בצד של פלגריני, מנסים להתאושש מפציעתו החוזרת של וינסנט קומפני, שגם הוא הוחלף אחרי תשע דקות בלבד נגד סנדרלנד.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר חוגג. GettyImages
בספק למשחק. ורדי/GettyImages

ראניירי אמר לקראת המשחק: "ההפסד לליברפול היה שיעור חשוב עבורנו, היינו בכושר טוב, הגנו בצורה נכונה, אבל היינו צריכים לסיים נכון גם בהתקפה. ידענו שהפסד החוץ הראשון יגיע באיזשהו שלב. עכשיו נצטרך לנקות את הראש, כי מחכה לנו עוד משחק גדול". האיטלקי ייחסר עדיין את ג'פרי שלאפ, מה שמשאיר את לסטר עם התקפה דלה במקרה שאחד הכוכבים לא יוכל לשחק.

במנצ'סטר סיטי מתעסקים בעיקר בניסיון להכשיר את וינסנט קומפני, שבלעדיו ההגנה לא נראית אותו דבר. הבלגי נכנס בדקה ה-62 נגד סנדרלנד, אך הוחלף תשע דקות בלבד מאוחר יותר אחרי שלא היה יכול להמשיך לשחק. התבוסה של ארסנל לסאות'המפטון איפשרה לסיטיזנס להקטין את הפער בפסגה, והם מקווים להשיג אותו.

מנואל פלגריני אמר: "ברור שקומפני חשוב לנו, הוא הקפטן, אבל לא נוכל לחשוב שכל הטעויות שעשינו הן בגלל שהוא חסר. נצטרך להמשיך להיות תחרותיים, זה אתגר לשאר הבלמים להראות שהם ראויים להרכב. גם קווין דה בראונה התייחס לחברו לנבחרת: "אנחנו צריכים לעשות את זה עבור כולם, ובעיקר עבור וינסנט. יהיה נחמד להיות בפסגה כשהוא יחזור. אני מכיר אותו שבע שנים והוא דמות חשובה, נצטרך להתעלות גם בלעדיו".

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. AP
יצטרף להסתדר שוב ללא קומפני. פלגריני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully