וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של רונאלדו: "הוא יסיים את הקריירה שלו בריאל מדריד"

ז'ורז'ה מנדס, סוכן העל הפורטוגלי, ניסה לשים סוף לשמועות על עתידו של CR7: "הוא ישחק עוד שש ושבע שנים בריאל מדריד ויפרוש בגיל 40. הוא מאושר בריאל מדריד ואין סיבה שיעזוב". גם הערעור האחרון של ריאל מדריד ל-CAS, בנוגע לשיתוף דניס צ'רישב בגביע המלך נדחה סופית

one

כריסטיאנו רונאלדו החל את עונתו השביעית בריאל מדריד, אך כמו בכל עונה, מתפרסמים לא מעט דיווחים על חזרה אפשרית של הכוכב למנצ'סטר יונייטד בקיץ הבא. חוזהו של השחקן יסתיים ב-2018, אבל מי שניסה לשים קץ לשמועות סביב עתידו של CR7 הוא לא אחר מאשר ז'ורז'ה מנדס, סוכנו הפורטוגלי של השחקן.

מנדס התייחס לעתידו של רונאלדו ואמר: "רונאלדו הוא השחקן הגדול בכל הזמנים והוא לבטח יישאר בריאל עוד ארבע, חמש, שש או שבע שנים בריאל מדריד". מנדס הוסיף: "הוא יסיים את הקריירה פה, הוא מאושר אצל הבלאנקוס והוא יתלה את הנעליים שלו כשהוא יהיה בן 40".

על עתידו של ז'וזה מוריניו, שגם אותו מייצג מנדס: "הוא כרגע בברזיל ונראה מה יהיה כשהוא יחזור. הוא לא דיבר עם אף קבוצה באנגליה, ספרד או איטליה. הוא צריך להיות רגוע ולא לדאוג, מדובר במאמן הטוב בעולם".

רונאלדו עשה את השם הגדול שלו במנצ'סטר יונייטד, אליה הגיע מספורטינג ליסבון והפך לכוכב על אצל אלכס פרגוסון באולד טראפורד. בתקופה האחרונה התגברו הדיבורים על כך שהכוכב יחזור לשדים האדומים בקיץ הבא תמורת סכום עתק, אך לפחות על פי סוכנו, הסיכוי שמהלך כזה ייצא לפועל נמוך מאוד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יסיים את הקריירה בריאל מדריד? רונאלדו/רויטרס

בנושא אחר, ריאל מדריד לא תמשיך את דרכה בגביע המלך, והפעם זה סופי. הבלאנקוס ניסו את מזלם בדרך האחרונה שנשארה, כשפנו ל-CAS, וכעת, גם בית הדין המנהלי לספורט בספרד לא קיבל את ערעורם והשאיר את המצב כמו שהוא, כשקאדיס היא זו שתשחק בשלב הבא. כזכור, ריאל מדריד שיתפה את שחקנה דניס צ'רישב באופן לא חוקי, ואחרי שניסתה לערער להתאחדות ולא צלחה, עכשיו המצב הפך לסופי עם החלטת ה-CAS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully