וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא נגד הוכנבוים: "בטוחים שהוא זה שפנה לקהינדה"

28.12.2015 / 11:00

בקבוצה מהשרון כועסים על מאמן הפועל עכו וטוענים כי זה שעומד מאחורי בקשתו של הניגרי להשתחרר: "אין סיכוי שיעזוב". בכפ"ס גם טוענים שהוכנבוים הלהיט את היצרים שגרמו להרחקתו של טל בנש

one

בווידאו: הפועל עכו מנצחת את הפועל כפר סבא

בהפועל כפר סבא בטוחים שהפועל עכו היא זו שעומדת מאחורי הבקשה של לנרי קהינדה להשתחרר מהקבוצה לקראת חלון ההעברות הקרוב. גורם במועדון אמר: "אנחנו בטוחים שירון הוכנבוים מנסה להביא את קהינדה לעכו, אבל אין שום סיכוי שנשחרר אותו אליהם. הבאנו את קהינדה בהשאלה בתחילת העונה ממכבי תל אביב והוא יישאר בכפר סבא עד תום העונה".

קהינדה ביקש להשתחרר אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים שיחק כחצי שעה במצטבר. בכפר סבא טוענים שחלה ירידה בכושרו באימונים ומצביעים כאמור על הפועל עכו כגורם לכך מאחר שירון הוכנבוים אימן את החלוץ בעונה שעברה בהפועל עפולה. הבעלים סתיו שחם שוחח עם סוכנו של קהינדה והבהיר לו כי הוא לא ישוחרר מאחר שכפר סבא בונה עליו להמשך העונה.

טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
מי אשם בהרחקה? הוכנבוים ובנש/ניב אהרונסון

בתוך כך, החליטו בכפר סבא לא להעמיד לדין פנימי את טל בנש, שהורחק בשבת בהפסקת המשחק מול עכו. צילומים שהגיעו לידי המועדון מצלמים פרטיים שהיו במקום הוכיחו לראשי כפר סבא כי גרסתו של בנש נכונה ולפיה דור כוכב היה הראשון להתחיל איתו וכתוצאה מכך שבנש ירק לעברו מסטיק, הוא הורחק.

גם בעניין הזה מאשימים בכפר סבא את הוכנבוים. במועדון בטוחים כי מאמן עכו היה זה שהלהיט את היצרים כשפנה אל השופט בירידה להפסקה וסיפר לו על התקרית בין השחקנים בצורה חד צדדית ומגמתית. בכפר סבא מתכוונים לצייד את בנש בתיעוד שיוכיח בבית הדין של ההתאחדות מה גרם לו לאבד את קור הרוח ולירוק את המסטיק לכיוון קשר עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully