וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איציק כהן סיכם את תנאיו במכבי נתניה ל-3 וחצי שנים

החלוץ יחזק את סוגרת הטבלה ואף הכניס מענק הישארות בחוזהו. בית"ר תקבל 90 אלף דולר ואחוזים ממכירה עתידית. דראפיץ' לשחקניו: "לזכות בגביע זה חשוב לדרך". הוארך עד תום ההליכים מעצרו של האוהד החשוד כי תכנן להכניס רימון הלם לבלומפילד

one

בתקציר: בית"ר ירושלים מנצחת את מכבי נתניה

בבית"ר ירושלים מתחילים במהלכים לקראת חלון ההעברות של ינואר. החלוץ איציק כהן סיכם היום (שני) את תנאיו במכבי נתניה וצפוי לחתום בשורות סוגרת הטבלה ל-3 וחצי שנים. בית"ר תקבל 90 אלף דולר על השחקן ואחוזים ממכירה עתידית. השחקן אגב, הכניס מענק הישארות לחוזהו.

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט אתמול להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של אוהד בית"ר ירושלים, מתן שמעון, החשוד כי התכוון להכניס רימון הלם לאיצטדיון בלומפילד במשחק בין הקבוצות לפני כשבועיים. החשוד נעצר יחד עם אוהדים נוספים מחוץ לבלומפילד כאשר מתחת לרכבו נמצא רימון ההלם. בית המשפט קבע כי ישנו קושי באישום של נשיאת הנשק שהוא למעשה החמור ביותר, ואולם לאור הראיות לעניין ההחזקה והעבר הפלילי של החשוד הוא נעצר עד תום ההליכים. עורך דינו של השחקן גיא פרידמן אמר אתמול כי ההחלטה מוטעית מיסודה וכבר היום יוגש ערער לבית המשפט העליון.

השופט קבע בהחלטתו כי "בתי המשפט צריכים ליתן את הדעת לאותה עליית מדרגה בסוג זה של עבריינות, ולטעמי, הדרך לכך עוברת דרך מעצרים של אלו אשר מבצעים פעולות כגון זו שביצע לכאורה המשיב. העת הנוכחית היא להקשחת עמדות ושרטוט הגבולות מחדש. יודגש כי אין מדובר במעצר הרתעתי, אלא במעצר מתחייב המבוסס על תשתית ראייתית הולמת ומסוכנות אשר לטעני לא ניתן לאיינה בחלופת מעצר כלשהי גם נוכח המעשה, גם נוכח כוונתו של המשיב לשבת ביציע לא לו וגם נוכח העבר הפלילי המשמעותי והרלוונטי".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
עם הראש בגביע הטוטו. דראפיץ'/ברני ארדוב

בצד המקצועי, הקבוצה מתכוננן למשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי בנתניה נגד מכבי פתח תקוה. המאמן סלובודאן דראפיץ' יחליט על ה-11 שיפתחו רק מחר לאחר האימון וייקח בחשבון את העייפות של חלק מהשחקנים. אורי מגבו עשוי לפתוח כמגן שמאלי וכמו כן דוד קלטינס ולידור כהן צפויים לשחק. לירוי צעירי ייעדר עקב כרטיסים צהובים.

בבית"ר סקפטיים לגבי האפשרות שאלעד גבאי יפתח במשחק והצוות הרפואי אמור לתת תשובה בעניין ממש לקראת המשחק. תומר ירוחם עשוי לעבור למכבי יבנה בינואר. עומר נחמני, שלא מרוצה מדקות המשחק שלו, צפוי לקבל יותר הזדמנויות בחלק השני של העונה.

דראפיץ' אמר אתמול לשחקנים באסיפה: "אמנם צברנו 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים אך לא בטוח שהן הגיעו לנו, שיחקנו לא טוב וחייב לבוא שינוי. צריך להרוויח תקופות כאלה ולשמור על יציבות ואופי ולא ליפול. גביע הטוטו זה מפעל חשוב, בכלל לזכות בגביע זה חשוב לדרך שלנו, לא משנה איזה גביע זה. עשינו דרך יפה במפעל, כולכם ראיתם והרגשתם את השמחה שניצחנו בבאר שבע, בואו נמשיך ונשמור על זה גם ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully