וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוקאנוביץ' היה ברשימות של פולהאם מאז פיטורי סימונס, קאן דיבר איתו"

באנגליה טוענים שהקוטג'רס נמצאים בקשר עם הסרבי כבר מאמצע נובמבר". היו"ר: "דיברתי עם כל המועמדים בעצמי, זו אחת המשרות הטובות בכדורגל". הבעיה הראשונה: דמבלה מבוקש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים האחרונים של סלבישה יוקאנוביץ'

לעזיבתו של סלבישה יוקאנוביץ' את מכבי תל אביב יש שני צדדים. 49 ימים אחרי שפיטרה את קיט סימונס, פולהאם מינתה אמש (ראשון) את המאמן הסרבי של מכבי תל אביב ובאנגליה כבר מתכוננים לחזרה של יוקאנוביץ' לצ'מפיונשיפ.

הקוטג'רס לא ניצחו בתשעת המשחקים האחרונים שלהם ונמצאים 3 נקודות בלבד מעל הקו האדום. באנגליה ביקרו את החלטת המועדון שלא למנות מאמן מוקדם יותר, במיוחד לאחר הקדנציות הקצרות והלא מוצלחות של פיטר גרנט וסטיוארט גריי כמאמנים זמניים על הקווים. יוקאנוביץ' לא יעמוד על הקווים במשחק מחר מול רות'רהאם, אך צפוי להיות זה שיוביל את הקבוצה ביום חמישי במשחק הביתי מול שפילד וונסדיי.

באנגליה מדווחים שיוקאנוביץ' היה ברשימות של פולהאם כבר מאז פיטוריו של קיט סימונס וכי בקבוצה דיברו איתו רבות עוד בתקופתו במכבי תל אביב.

מוסא דמבלה שחקן פולהאם. AP
בדרך החוצה? דמבלה/AP

במקביל ליכולת העלובה, ליוקאנוביץ' יש בעיה נוספת כשכוכב הקבוצה, מוסא דמבלה, מבוקש מאוד על ידי קבוצות גדולות בפרמייר ליג כמו מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וליברפול. החלוץ בן ה-19 מסיים חוזה בתום העונה ובקבוצה כבר הציעו לו חוזה חדש, אך הוא אינו ממהר לחתום. השאלה מבחינת יוקאנוביץ' היא האם הצרפתי יחליט להישאר ולעזור לקבוצה להישאר בליגה, או יחליט להפעיל לחץ ולעזוב כבר בינואר.

כזכור, יוקאנוביץ' הצליח מאוד בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ כשעלה באופן אוטומטי עם ווטפורד לפרמיירליג. אחרי מו"מ קצר ולא מוצלח, הצדדים החליטו להיפרד ויוקאנוביץ' מצא את עצמו במכבי תל אביב.

יו"ר פולהאם, שאהיד קאן, אמר לאחר ההחתמה של יוקאנוביץ': "אני גאה מאוד להודיע שסלבישה יוקאנוביץ' מצטרף למועדון. שקלנו הרבה מועמדים למה שאנחנו מחשיבים לאחת מהמשרות הטובות בכדורגל ואני באופן אישי ראיינתי את רובם. על אף שהחיפוש היה ארוך ומייאש לפעמים, ידעתי שכאשר התהליך יסתיים נמצא את האיש הכי טוב לתפקיד".

"סלאבישה מגיע עם רזומה מרשים ותשוקה לתפקיד. אנחנו לא יכולים לחכות לקבל אותו בקרייבן קוטג' כדי להפוך את העונה בחצי השני שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully