וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: צ'ארלס תומאס נפצע בברך בהפסד לעירוני נהריה

27.12.2015 / 22:06

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה 91:82 לעירוני נהריה, הסנטר נפצע, אבל נראה שמצבו לא חמור במיוחד. עופר ברקוביץ', אחרי הניצחון 73:88 של נס ציונה על קרית גת: "מרוצה ממה שראיתי היום"

one

אם לא מספיק ההפסד המאכזב הערב (ראשון) לעירני נהריה 82:91, שהוריד את מכבי אשדוד לקרקע אחרי הניצחון במחזור הקודם, מגיעות גם חדשות לא טובות מכיוונו של צ'ארלס תומאס, שקלע 31 נקודות עבור הקבוצה של צביקה שרף. הסנטר נחת לא טוב על הרגל, וקיים חשש שהוא סובב את הברך, מה שעלול להוביל לפציעה לא פשוטה. השחקן יעבור בדיקת MRI שלאחר מכן תיקבע חומרתה.

במשחק נוסף שנערך הערב, עירוני נס ציונה השיגה את ניצחונה השני ברציפות, אחרי שגברה 73:88 בקרב התחתית על מכבי קרית גת. יובל נעימי בלט במיוחד והיה קרוב לטריפל דאבל (17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), ועזר לקבוצתו לשפר את המאזן ל-8:5 בליגה.

מאמן נס ציונה עופר ברקוביץ'. מגד גוזני
מרוצה בסך הכל. ברקוביץ'/מגד גוזני

המאמן המנצח, עופר ברקוביץ': "הם ירדו בהרכבים, והחטאנו מתפרצות, דווקא התקפות שאנחנו רוצים לסיים. יש יריב ממול ואנחנו לא משחקים נגד עצמנו ונגד השעון, שחקנים מנוסים - טפירו, דילייני וקילינגסוורת' והמשחק לא נגמר נגדם עד שהוא לא נגמר. היה חשוב לנו באיזשהו שלב להרים את הרמה, שיחקנו בקצב טוב במשך הרבה דקות, וכשמשחקים בקצב כזה יש גם דקות פחות טובות. אני יכול להיות מרוצה ממה שהקבוצה הציגה, גם הגנתית וגם בדרך הכללית, סיימנו את המשחק עם 25 אסיסטים מול 13 איבודים. כמו כל קבוצת כדורסל אנחנו ננסה להיות הכי טובים שאפשר, אם זה בשינוי פרסונלי ואם לא".

ברקוביץ' המשיך: "קמרון עוד על המגרש, כשנהיה בטוחים במה אנחנו עושים, נעשה את הדברים. אני לא יודע לקרוא פנימה מה עובר על שחקנים, מדובר במקצוען, הוא גבר מהיום הראשון, ועל זה צריך להעריך אותו. נכון לעכשיו הוא עושה את העבודה על המגרש. מבין הקבוצות קיבלנו את ההגרלה היותר נוחה אבל צריך לעבור את המשוכה הזאת, הם כבר הדיחו קבוצה בליגת העל, קבוצה עם שחקנים לא פראיירים. כשנגיע לגביע נתרכז בו וננסה לעבור עוד שלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. מגד גוזני
גם שחקן שלו נפצע בצורה לא קלה. נתי כהן/מגד גוזני

נתי כהן, המאמן המפסיד: "משום מה לא היינו בפוקוס מהשנייה הראשונה, גם בחזרה זה לא היה מכדורסל מאורגן, יכול להיות שאנחנו לא קבוצה לשלושה משחקים משבוע, אנחנו לא בנויים לזה מבחינת הסגל. הפועל תל אביב הוציאה לנו הרבה כוחות, ניסינו לעשות לא מעט עבודה מנטאלית, ולתת מנוחות במקום לשחק כדורסל. קבוצה אחת באה עם המון תשוקה ואנרגיה והצד השני מאוד מבולבל, רצינו אבל היינו לא מאורגנים. שיחקנו לא שקט, גם בחצי השני כשחזרנו ל-3 הפרש, ואז קיבלנו סל מסימפסון, לא שיחקנו טוב היום, נקודה. מרקו לא יכול היה לנשום בסוף, המכה של הפציעה היא אפילו יותר כואבת מההפסד. מקווה שהתוצאות לא יהיו קשות מדי, אבל זה נראה כמו רצועות ושנגמרה לרומרו העונה, את זה נדע אחרי MRI. זה ערב לא מוצלח עבורנו, אבל נמשיך להיות חזקים ונסתכל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully